Lenovo ThinkSmart Bar XL - zvočna vrstica z mikrofoni za sobe MS Teams, sobe Zoom

simbolična fotografija

Lenovo ThinkSmart Bar XL - zvočna vrstica z mikrofoni za sobe MS Teams, sobe Zoom
številka artikla
AG845402
OEM
11RTZ9CAGE
Proizvajalec
Lenovo
Točke zvestobe: 25
0 ocen
Na zalogi 5 kos, v sredo že pri vas

508,26 €

416,61 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 491,72 €
Na zalogi 5 kos, v sredo že pri vas

508,26 €

416,61 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Visoko zmogljiva zvočna vrstica Lenovo ThinkSmart Bar XL je vaša priložnost, da dosežete videokonference s profesionalnim zvokom. Ponuja certifikat MS Teams Rooms, združljivost z Zoom Rooms, Bluetooth 5.0, USB-A, USB-C, 4 zvočnike, 4 vgrajene mikrofone in 2 dodatna mikrofona s 6m kablom. Osupljiv zvok Poskrbite, da se bodo med klici in videokonferencami vsi slišali jasno in glasno. Štirje stereo zvočniki naprave ThinkSmart Bar zagotavljajo maksimalno jasen zvok z jakostjo do 97 dB. Štirje vgrajeni mikrofoni z oblikovanjem snopa pa s 180-stopinjsko širokokotno pokritostjo zagotavljajo poglobljeno zvočno izkušnjo v sejni sobi. Vgrajeni DSP odpravlja moteče odmeve in šume iz ozadja. Brezhibna integracija Lahki ThinkSmart Bar, ki tehta 1,9 kg, lahko postavite na mizo ali namestite na steno ali zaslon. Njegova prefinjena zasnova in združljivost z Microsoft Teams Rooms in Zoom Rooms zagotavljata, da se prilega vsakemu okolju. Zlahka se poveže z drugo opremo ali pa se lahko postavi kot samostojna enota. Tehnične specifikacije Zvočniki 4 stereo zvočniki Do 97 dB Moč 20 20 W Vgrajen DSP za zmanjševanje odmeva in okoljskega hrupa Frekvenca 250 Hz-20 kHz Mikrofoni 4 vgrajeni zvočniki z oblikovanjem žarka Pokritost 180° Doseg do 8,5 m* Frekvenčno območje 300 Hz-8 kHz * Za rešitev X-Large sta na voljo dva satelitska mikrofona. Gumbi Vklop Izklop mikrofona Povezovanje Bluetooth® Povečanje/zmanjšanje glasnosti Povezljivost USB-A 2.0 USB-C Bluetooth® 5.0 prek telefona Dimenzije 55 mm x 800 mm x 90 mm Teža 1,9 kg Namestitev Samostojno/za mizo Lahko se namesti na steno ali zaslon Certifikati in združljivost Certifikat Microsoft Teams Rooms Združljiv s storitvami Zoom Rooms

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.