LG S95QR Soundbar z brezžičnim globokotoncem
1 368,57 €
1 121,78 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Skupna glasbena moč 810 W Glasbena moč - nizkotonec 220 W Sistem zvočnikov 9.1.5k Skupno število zvočnikov 17 Impedanca - glavna enota / nizkotonec 4ohm / 3ohm Upravljanje z aplikacijo - Android / iOS Da / Da Daljinski upravljalnik televizorja (glasnost, utišanje zvoka) Da Sinhronizacija zvoka - optična Da Sinhronizacija zvoka - Bluetooth (LG TV) Da Samodejni vklop/izklop - optično Da Samodejni vklop/izklop - Bluetooth Da SIMPLINK Da Povratni zvočni kanal (ARC) Da Povratni zvočni kanal (eARC) Da Nadzor glasnosti za nizkotonec Da Gostitelj USB Da Podpira Alexo (pod nadzorom) Da Podpira Google Assistant (pod nadzorom) Da Chromecast Da AirPlay 2 Da Komplet zadnjih brezžičnih zvočnikov Da (vključen) Zvok visoke ločljivosti Da (24 bitov/96 kHz) Zvočni učinek - AI Sound Pro Da Zvočni učinek - standardni Da Zvočni učinek - glasba Da (Meridian) Zvočni učinek - Bass Blast Da Zvočni učinek - kino Da Zvočni učinek - Dolby Atmos Da Zvočni učinek - DTS:X Da Zvočni učinek - DTS Virtual:X Ne Zvočni učinek - IMAX Enhanced Da Zvočni učinek - uporabniški izenačevalnik Da (aplikacija) Nočni način Da (aplikacija) Samodejno prilagajanje glasnosti Da (aplikacija) Dolby Atmos Da Dolby TrueHD Da Dolby Digital Plus Da Dolby Digital Da DTS Digital Surround Da DTS-HD Master Audio Da DTS-HD High Resolution Da DTS X Da AAC / AAC Da Kodek Bluetooth - SBC / AAC Da / Da FLAC Da (USB) OGG Da (USB) WAV Da (USB) MP3 Da (USB) WMA Ne (USB) Optični Da Vhod/izhod HDMI Da 2x/ Da 1x (HDCP 2.3) USB Da Bluetooth Da (ver. 5.0) LAN / WiFi Ne / Da Vhod AUX (?3.5) Ne Cinch vhod Ne Radio FM Ne Uporabniški priročnik Da Daljinski upravljalnik Da Baterija daljinskega upravljalnika Da (2x AA) Stenski nosilec Da Dimenzije - glavna enota (Š x V x G), mm 1200 x 63 x 135 Dimenzije - globokotonec (š x v x g), mm 202 x 407 x 403 Zadnji zvočniki 159 x 223 x 142 Dimenzije paketa (Š x V x G), mm 1296 x 574 x 261 Teža (neto/pakiranje), kg 19,11 / 25,3 Primerno za televizorje velikosti 55 palcev in več Poraba energije (W) - glavna enota 78 W Poraba energije v stanju pripravljenosti (W) - glavna enota 0,5 W Poraba energije (W) - zadnji zvočniki 33 W Poraba energije v stanju pripravljenosti (W) - zadnji zvočniki 0,5 W Poraba energije (W) - globokotonec 40 W Poraba energije v stanju pripravljenosti (W) - glavna enota 0,5 W
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.