Logitech slušalke Zone Wireless Plus Teams, Bluetooth
244,89 €
200,73 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Logitech Zone Wireless Plus ekipe
Delajte kjerkoli z izjemnim zvokom in brezžičnim polnjenjem Qi.
Tehnične specifikacije
Dimenzije in teža
Višina: 174,7 mm, širina: 176,7 mm, globina: 70,7 mm, teža: .1808 kg
Slušalke: Višina: 70,7 mm, Širina: 70,7 mm, Globina: 16,4 mm
Brezžično območje sprejemnika: višina: 21,5 mm, širina: 13,6 mm, globina: 6 mm
Brezžični adapter USB-C Zone: Višina: 25,2 mm, širina: 16,5 mm, globina: 9,5 mm
Sprejemnik Zone Wireless Plus: Višina: 35,5 mm, širina: 16,2 mm, globina: 5,3 mm
Adapter USB-C Zone True Wireless Plus: Višina: 106,7 mm, širina: 17,5 mm, globina: 10,1 mm
Združljivost
Združljiv z običajnimi aplikacijami za klicanje na vseh platformah in operacijskih sistemih.
Združljiv je z računalniki Windows, Mac ali Chrome™ prek vmesnikov USB-C, USB-A, Bluetooth in napravami iOS ali Android z Bluetooth.
Vsebina paketa
- Brezžične slušalke
- Sprejemnik USB-A
- Adapter USB-C
- Polnilni kabel
- Potovalni kovček
- Uporabniška dokumentacija
Tehnični parametri
Mikrofon: tip: vsesmerni dvojni mikrofonski niz MEMS, frekvenčni odziv: 85 ~ 20 kHz @ -3 dB (frekvenčno območje mikrofona MEMS)
Zvočniki: Frekvenčno območje (glasbeni način): 30 ~ 13 kHz @ -10 dB, frekvenčno območje (način pogovora): 100 ~ 8 kHz na TIA920, zvok - skladnost: ustreza standardu EN 50332
Baterija: vgrajena baterija (litij-ionska), trajanje baterije (čas pogovora): 14 ur (ANC on), 15 ur (ANC off), trajanje baterije (čas poslušanja): 14 ur (ANC on), 16 ur (ANC off)
Polnjenje: podpira brezžično polnjenje Qi, polnilni kabel USB-A do C: 130 cm
Brezžična povezava: različica Bluetooth: 5.0, Brezžični domet: Do 30 metrov (neposredna vidljivost)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.