Logitechova brezžična miška MX Anywhere 3 za Mac, svetlo siva

- 14%

simbolična fotografija

Logitechova brezžična miška MX Anywhere 3 za Mac, svetlo siva
Logitechova brezžična miška MX Anywhere 3 za Mac, svetlo siva
Logitechova brezžična miška MX Anywhere 3 za Mac, svetlo siva
Logitechova brezžična miška MX Anywhere 3 za Mac, svetlo siva
Logitechova brezžična miška MX Anywhere 3 za Mac, svetlo siva
Logitechova brezžična miška MX Anywhere 3 za Mac, svetlo siva
Logitechova brezžična miška MX Anywhere 3 za Mac, svetlo siva
številka artikla
3288655
OEM
910-005991
Proizvajalec
Logitech
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 17.5.2024 že pri vas

97,17 €

83,97 €

68,83 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 81,03 €
Na zalogi 1 kos, 17.5.2024 že pri vas

83,97 €

97,17 €

68,83 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Logitechova brezžična miška MX Anywhere 3 za Mac

Oblikovanje in udobje

MX Anywhere 3 je zasnovan za udobno delo v računalnikih Mac in iPad. Idealen je za delo doma, v kavarni ali na letališču.

Tehnične specifikacije

  • Senzor: visoka natančnost v temnem polju
  • DPI: 200 - 4000 DPI
  • Baterija: Baterija Li-Po za polnjenje (500 mAh)
  • Življenjska doba baterije: do 70 dni z enim polnim polnjenjem.
  • Število gumbov: 6 gumbov
  • Brezžična razdalja delovanja: 10 m

Vsestranski in zmogljivi

MX Anywhere 3 je kompaktna miška z elegantno zasnovo, ki vključuje strojno izdelano jekleno kolesce za pomikanje in priročne silikonske stranske ročaje za popoln otip.

Zaznavanje gibanja

Omogoča zajemanje gibanja na skoraj vsaki površini, tudi na steklu. Tako lahko udobno delate za mizo, v najljubši kavarni ali celo na kavču.

Hitro polnjenje

Do 70 dni s polnim polnjenjem. Hitro enominutno polnjenje zagotavlja energijo za tri ure uporabe. Med uporabo ga lahko polnite s priloženim polnilnim kablom USB-C.

Brezhibno upravljanje več računalnikov

Združljiv s tehnologijo Flow. Miška MX Anywhere 3 bo vedno z vami, tudi v operacijskih sistemih Windows in macOS.

Parametri

Vrsta miške
Specifikacije miške
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.