GENIUS miška Traveler 9005BT/ bluetooth/ 1200 dpi/ brezžična/ črna in modra
16,51 €
10,04 €
8,23 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GENIUS miška Traveler 9005BT
Optična miška Bluetooth s tehnologijo BlueEye
Opis
Traveler 9005BT je inovativna miška podjetja Genius. Zagotavlja izboljšano brskanje po spletu in dokumentih s funkcijo turbo pomikanja.
Tehnologija
Miška je opremljena s tehnologijo Genius BlueEye, ki omogoča delo na skoraj vsaki površini. Tehnologija Bluetooth EDR 2.0 zagotavlja zanesljivo delovno razdaljo do 10 metrov.
Združljivost
Traveler 9005BT je združljiv z operacijskim sistemom Android 3.0 , Windows 7/XP/Vista in Mac OS X 10.4 ali novejšim.
Oblikovanje in nadzor
Miška ima poenostavljeno, športno obliko in se dobro prilega roki. Štirismerna funkcija turbo pomikanja omogoča udobno brskanje po dokumentih in spletnih straneh.
Specifikacije
- Število gumbov: 4
- Ločljivost: 1200 dpi BlueEye
- Baterija: AAx2
- Optični senzor: da
Sistemske zahteve
- Združljiv z Bluetooth EDR 2.0
- Združljiv z Bluetooth (profil HID)
- pogon CD-ROM/DVD za nameščanje programov (4D pomikanje miške)
Vsebina paketa
- Traveler 9005BT
- Gonilnik CD za miško 4D in uporabniški priročnik
- Dve alkalni bateriji AA
- Večjezična navodila za uporabo
Dimenzije in teža
Dimenzije: 100 x 56 x 35 mm, teža: 64 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.