LT7059 LONČEK ZA KAVO 350ML PRESS LAMART
6,31 €
5,17 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Lamart LT7059 - Lonček za kavo in čaj 350ml
Opis izdelka
Stekleni čajnik Lamart LT7059, idealen za vse ljubitelje čaja in kave.
Ta čajnik je izdelan z mislijo na kakovost in praktičnost ter ima trpežen plastični ročaj in cedilo iz nerjavečega jekla za stiskanje čajev in mlete kave.
Kotel je opremljen s plastičnim pokrovom, ki omogoča enostaven dostop za čiščenje in polnjenje posode.
Parametri
- Oblika: okrogla
- Prostornina: 350 ml
- Premer: 7,8 cm
- Dimenzije: ø 7,8 cm; višina 15,5 cm
- Material: plastika / steklo
- Barva: prozorna / črna
Kako pripraviti kavo?
Pripravite vodo s temperaturo 93-95 °C. Najbolje je uporabiti filtrirano vodo.
Sveže praženo kavo zmeljite na 18 gramov / 300 ml vode. V posodo vlijte ustrezno količino kave in prilijte približno 100 ml vode.
Dobro premešajte in počakajte 30 sekund. Ta korak lahko preskočite, vendar se z njim kava znebi odvečnega CO2, ki ga vsebujejo zlasti sveže pražene kave.
Prilijte preostalo vodo in pustite, da se kava ekstrahira 3 minute, ne mešajte. Nato kavo premešajte in počakajte 1 minuto, da se kavna usedlina spusti, ter pritisnite bat navzdol.
Na koncu kavo precedite in jo takoj postrezite. Kava ne sme ostati v loncu, da se ne bi še bolj ločila.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.