LT7060 LONČEK ZA KAVO 600ML PRESS LAMART

MARATON
- 4%
POPUSTOV

simbolična fotografija

LT7060 LONČEK ZA KAVO 600ML PRESS LAMART
LT7060 LONČEK ZA KAVO 600ML PRESS LAMART
LT7060 LONČEK ZA KAVO 600ML PRESS LAMART
LT7060 LONČEK ZA KAVO 600ML PRESS LAMART
številka artikla
742004517
Proizvajalec
LAMART
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Lamart LT7060 - Lonček za kavo in čaj

Koda izdelka: 8590669322725

Opis

Stekleni čajnik Lamart LT7060 je idealen za pripravo vseh vrst čaja in kave. Ima cedilo iz nerjavečega jekla in plastični pokrov za enostaven dostop pri čiščenju in polnjenju.

Oblikovanje in material

Čajnik je okrogle oblike s premerom 9,5 cm in višino 17,8 cm. Ročaj čajnika je izdelan iz trpežne plastike. Prevladujeta prozorna in črna barva.

Zvezek

Ta čajnik ima prostornino 600 ml, kar je idealna količina za pripravo vaše najljubše pijače.

Priprava pijače

  • Odstranite pokrovček filtra in vlijte količino čaja ali mlete kave.
  • Vročo vodo nalijte do 2,5 cm pod vrh posode.
  • Kavo premešajte, čaja ne mešajte.
  • Namestite pokrovček filtra in pustite, da se napolni.
  • Po preteku zahtevanega časa filter zelo počasi pritisnite navzdol.

Vzdrževanje

Kotel je izdelan iz visokokakovostnega stekla in zahteva skrbno vzdrževanje. Pred prvo uporabo ga temeljito sperite in obrišite. Po uporabi čajnik ohladite in izlijte morebitno neporabljeno pijačo. Za odstranjevanje madežev uporabite vročo vodo in detergent, nato pa jih obrišite z mehko krpo.

Varnostno obvestilo

Uporaba ostrih kovinskih orodij lahko poškoduje površino. Uporaba grobih in agresivnih čistilnih sredstev lahko poškoduje površino. Neprevidno ravnanje lahko poškoduje površino.

Garancija

Garancija ne krije napak, nastalih zaradi udarcev, padcev, nepravilnega vzdrževanja, nepooblaščenih popravil ali sprememb.

Ekologija

S pravilnim odstranjevanjem tega izdelka boste ohranili dragocene naravne vire in preprečili morebitne negativne vplive na okolje in zdravje ljudi.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Zaslon
Časovnik
Prostornina kotlička
Material kotlička
Sistem proti kapljanju
Indikator količine vode
Izklopni filter

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.