Microsoft Surface Arc Mouse/Test/Blue Track/1 000DPI/Wireless Bluetooth/Gray
77,34 €
75,54 €
61,92 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Microsoft Surface Arc Mouse: potovalna miška za mobilni življenjski slog
Microsoft Surface Arc Mouse je tanka, lahka in izjemno prenosna. Zasnovana je za vašo roko in mobilni življenjski slog. Zaradi edinstvenega sistema upogibanja jo je enostavno prenašati.
Izboljšana različica priljubljene miške
To je naslednja generacija priljubljene miške Bluetooth Arc Touch. Microsoft Arc Mouse prinaša številne izboljšave, vključno s podporo za navpično in vodoravno pomikanje.
Enostavna povezava
S tehnologijo Bluetooth miško preprosto povežite z računalnikom Windows.
Edinstvena zasnova za udobno uporabo
Microsoftova miška Arc ima edinstveno zasnovo. Z upogibanjem jo lahko preprosto vklopite. Izklopite jo tako, da jo prepognete. Njena zasnova je optimizirana za udobno in naravno uporabo.
Glavne značilnosti:
- Izjemno tanek in izjemno lahek
- Edinstven sistem upogibanja za enostaven transport
- Izbočena oblika sledi naravni krivini vaše dlani
- Inovativno upravljanje na dotik za vodoravno in navpično pomikanje
- Natančno upravljanje kurzorja z optimiziranimi levimi in desnimi kliki
- Gladka in elegantna zasnova
- Brezžično se povežite z napravo Windows prek tehnologije Bluetooth
Tehnični parametri
Microsoftova miška Arc Mouse je opremljena s tehnologijo Bluetooth 4.0 in višjo. Brezžična frekvenca je 2,4 GHz z dosegom 10 metrov na odprtem prostoru in 5 metrov v pisarni. Dimenzije miške so 131,31 x 55,11 x 14,22 mm, tehta pa le 82 g. Miška se napaja z 2x AAA baterijami, ki so priložene v škatli, življenjska doba baterij pa je do 6 mesecev.
Združljivost
Miška je združljiva z operacijskim sistemom Microsoft Windows 10 / 8.1 / 8 in zahteva tehnologijo Bluetooth 4.0 ali novejšo.
Senzor
Microsoftova miška Arc Mouse je opremljena s tehnologijo BlueTrack za natančen nadzor.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.