Modecom MC-WM9.1 brezžična optična miška, 4 gumbi, 1600 DPI, USB nano 2,4 GHz, črna in modra

- 16%

simbolična fotografija

Modecom MC-WM9.1 brezžična optična miška, 4 gumbi, 1600 DPI, USB nano 2,4 GHz, črna in modra
številka artikla
AGMM0827
OEM
M-MC-0WM9.1-140
Proizvajalec
MODECOM
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v petek že pri vas

7,31 €

6,15 €

5,04 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 6,14 €
Na zalogi 4 kos, v petek že pri vas

6,15 €

7,31 €

5,04 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Modecom MC-WM9.1 brezžična optična miška, 4 gumbi, 1600 DPI, USB nano 2,4 GHz, črna in modra Klasična in elegantna zasnova Ergonomska zasnova Optični senzor: 800/1200/1600 DPI (nastavljivo z gumbom) Število gumbov: 4 Brezžična tehnologija 2,4 GHz Vmesnik: nano sprejemnik USB Funkcija varčevanja z energijo Miška Modecom MC-WM9.1 združuje klasično obliko, ergonomijo in vzdržljivost. Površinski material je zelo prijeten na otip in zagotavlja najvišjo raven udobja. Zaradi inteligentne funkcije varčevanja z energijo vam ne bo treba pogosto menjati baterije. Optični senzor Miška Modecom MC-WM9.1 je opremljena s senzorjem z nastavljivo ločljivostjo 800/1200/1600 DPI. Ločljivost 1600 DPI je optimalna za udobno delo z zaslonom visoke ločljivosti. Ergonomija Miška mora biti predvsem udobna za uporabo. Zaradi edinstvene zasnove miške MC-WM9.1 boste lahko delali dolge ure, ne da bi se počutili utrujene. Funkcije za varčevanje z energijo Miška Modecom MC-WM9.1 ponuja funkcijo varčevanja z energijo, zaradi katere baterija zdrži zelo dolgo. Specifikacije: Senzor: optični. Ločljivost: 800/1200/1600 DPI (nastavljivo z gumbom) Vmesnik: 2,4 GHz USB nano sprejemnik Napajanje: 1xAA 1,5 V --- 10 mA (baterija ni vključena) Število gumbov: 4 Dimenzije: 103 x 66 x 38 mm Pomikanje: srednji gumb miške Neto teža: 64 g Bruto teža: 90 g Barva: črna in modra Podprti operacijski sistemi: Windows, Linux Številka dela: M-MC-0WM9.1-140 EAN: 5901885248233

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.