Moto E32s 4/64GB megleno srebrna MOTOROLA

simbolična fotografija

Moto E32s 4/64GB megleno srebrna MOTOROLA
Moto E32s 4/64GB megleno srebrna MOTOROLA
Moto E32s 4/64GB megleno srebrna MOTOROLA
Moto E32s 4/64GB megleno srebrna MOTOROLA
Moto E32s 4/64GB megleno srebrna MOTOROLA
Moto E32s 4/64GB megleno srebrna MOTOROLA
Moto E32s 4/64GB megleno srebrna MOTOROLA
Moto E32s 4/64GB megleno srebrna MOTOROLA
številka artikla
730022018
Proizvajalec
MOTOROLA
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Pametni telefon
Motorola Moto E32s 4/64 GB DS Misty Silver
PN PATX0025PL
Operacijski sistem Android 12

Procesor MediaTek Helio G37
Urna frekvenca do 2,3 GHz
Število procesorskih jeder 8
Grafični procesor IMG PowerVR GE8320

RAM 4 GB
Shramba 64 GB
Podpora za kartice Micro SD do 1 TB

Diagonala 6,5""
Ločljivost zaslona 1 600 × 720 IPS
Oblika izreza v zaslonu, ki je bil prestreljen
Natančnost zaslona 268 PPI

Zadnja kamera 16 2 2 MPx
Sprednja kamera 8 MPx

4G LTE
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, 2,4 GHz 5 GHz, dostopna točka Wi-Fi
Bluetooth 5.0
Priključek USB-C
GPS
Bralnik prstnih odtisov
ID OBRAZA

Kapaciteta baterije 5 000 mAh
Hitro polnjenje

Dimenzije 163,95 × 74,94 × 8,49 mm
Teža 185 g
Barva Misty Silver

Vsebina paketa
Telefon
Podatkovni kabel
Potovalni adapter
Čep za izmet kartice SIM
Priročnik
Zadnji zaščitni rokav

Parametri

Procesor
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Diagonala zaslona
Zaslon
Operacijski sistem
Notranji pomnilnik
Operacijski spomin
Reža za kartico
Foto zadaj
Foto spredaj
Posebne lastnosti

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.