MUM58720 BOSCH KUHINJSKI PROCESOR
414,40 €
301,13 €
246,83 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
MUM58720 Boschev kuhinjski robot
Popolni rezultati zaradi visoke zmogljivosti
Motor z močjo 1000 W lahko opravi tudi najzahtevnejša opravila. V gladko testo lahko predela do 1 kg moke in drugih sestavin.
3D planetarno mešanje za popolno mešanje sestavin
Edinstven planetarni pogon z gibanjem v treh smereh zagotavlja hitro in temeljito mešanje vseh sestavin hkrati.
7 nastavljivih stopenj stopnja navora
Elektronski nadzor hitrosti za konstantno hitrost med spreminjajočim se postopkom mešanja.
Univerzalno z možnostjo naknadne vgradnje
Kuhinjski robot lahko naknadno opremite s posebnimi dodatki.
Udobno delovanje in enostavno vzdrževanje
EasyArmLift omogoča enostavno upravljanje večnamenske roke s pritiskom na gumb.
Samodejni parkirni položaj za lažje polnjenje posode.
Upočasnite zagon motorja, da preprečite razlitje sestavin.
Enostavno čiščenje zaradi gladkih površin in dodatkov, ki jih je mogoče pomivati v pomivalnem stroju.
Velika skleda za velike količine testa
V 3,9-litrsko posodo iz brušenega in poliranega nerjavnega jekla lahko spravite do 2,7 kg gobic ali 1,9 kg kvasnega testa.
Široka paleta dodatne opreme za različne naloge
- Kljuka za gnetenje, metlice za stepanje in mešanje
- Neprekinjen drobilnik z rezalnim, strgalnim in drobilnim diskom
- Plastični mešalnik 1,25 l
- Interaktivni DVD z recepti
- Prozoren pokrov z odprtino za polnjenje
Varnost na prvem mestu
Vsa plastika, ki prihaja v stik s hrano, ne vsebuje BPA.
Sesalne gumijaste nogice za večjo stabilnost.
Visoka varnost zaradi zaščite pred preobremenitvijo.
Elektronska blokada ponovnega zagona preprečuje nepričakovan zagon motorja.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.