STM 6359BK Kuhinjski robot SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR STM 6359BK Kuhinjski robot
Zmogljiv motor: izjemno zmogljiv 1.000W motor s 6-letno garancijo.
Robustna konstrukcija: kovinsko ohišje s kovinskimi zobniki za dolgo življenjsko dobo.
Zasnova s tremi izhodi: za široko paleto aplikacij v kuhinji.
Optimalna hitrost: Sencor Smart Power & Energy za optimalno hitrost.
Nadzor hitrosti: spremenljiv nadzor hitrosti s počasnim zagonom in 8 prestavami.
Pulzna funkcija: za hitro in učinkovito mešanje ali drobljenje težkih sestavin.
LED osvetlitev: LED osvetlitev posode za mešanje za odlično vidljivost na vsakem koraku.
Velika posoda: 4,5-litrska posoda iz nerjavečega jekla z merilno skalo.
Prozoren pokrov: Pokrov posode z odprtino za polnjenje za enostavno dodajanje sestavin med mešanjem.
Planetarni sistem: Planetarni sistem gnetenja, mešanja in stepanja za mešanje vsebine posode brez ostankov.
Enostavna menjava nastavkov: bajonetni sistem nastavkov omogoča hitro montažo in zamenjavo.
Varnostna ključavnica: za varnost pri delu z robotom.
Stekleni mešalnik: 1,5-litrski stekleni mešalnik za pripravo smoothijev, juh in drugih jedi.
Mlinček za meso: Mlinček za meso za grobo in fino mletje za domačo pripravo mesa.
Različni nastavki: 3 nastavki za gnetenje, stepanje in rahlo testo.
Fleksibilna metlica za gnetenje: Posebna metlica za gnetenje FLEXI je primerna za fino testo.
Nastavek za klobase: nastavek za pripravo domačih klobas.
Kalup za sladkarije: Za enostavno pripravo božičnih sladkarij.
Stepanje: stepite do 8 beljakov, da naredite stepeno smetano ali mehko smetano.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.