STM 3780GG SENCOR kuhinjski robot
227,09 €
186,14 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kuhinjski robot SENCOR STM 3780GG
Zmogljiv pomočnik za vašo kuhinjo
STM 3780GG je večnamenski kuhinjski robot podjetja SENCOR. Z močjo 1200 W in robustnim motorjem lahko gnete, meša, pripravlja smoothieje in melje meso.
Edinstvene funkcije
- 6 nastavitev hitrosti
- Funkcija PULSE
- 2 programa NutriSmart
- Edinstvena osvetlitev LED za enostaven nadzor konsistence testa
- Magnetni pokrovi
Dodatki
- Zelo velika 5l posoda iz nerjavečega jekla
- 4 nastavki za gnetenje in stepanje
- Posebna metlica FLEXI in metlica FLEXI za fino testo
- 1,5l steklena posoda za mešalnik
- Rezilo s prevleko iz titana
- Nutri mešalnik s priročno skodelico za pitje
- Mlinček za meso z nastavkom za polnjenje klobas
- 3 nastavki za pripravo testenin
- Kalup za sladkarije
- Rezalnik / strgalnik s 4 nastavki iz nerjavečega jekla
Tehnične specifikacije
- Razpon nazivne napetosti: 220-240 V AC
- Nazivna frekvenca: 50-60 Hz
- Nazivna moč: 1 200 W
- Prostornina posode iz nerjavečega jekla: 5 l
- Prostornina steklene posode za mešanje: 1,5 l
- Prostornina posode za smoothie: 0,6 l
- Razred zaščite (pred električnim udarom): II
- Raven hrupa: 85 dB(A)
Opremite svojo kuhinjo s profesionalnim kuhinjskim robotom SENCOR STM 3780GG in uživajte v brezskrbni pripravi hrane.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.