Nedis WIFILD10RGBW - Namizna svetilka| Wi-Fi | Tube | 600 lm | RGBIC / Topla do hladna bela | 2700 - 6500 K | 36 W | Kovina
109,62 €
89,85 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SmartLife Mood Light Wi-Fi | Tube | 600 lm | RGBIC / Topla do hladna bela | 2700 - 6500 K | 36 W | Kovina - Visokokakovostne namizne luči Smart LED v trdnem kovinskem ohišju - Tanka, minimalistična in prostorsko varčna zasnova - Dober svetlobni učinek, brez svetlih točk in temnih območij - Vključi in uporabljaj: poveži se neposredno z omrežjem Wi-Fi - Izbira 12 različnih prizorov ali prilagoditev lastnih prizorov - Osvetlitev z možnostjo zatemnitve - Nastavljiva barvna temperatura - od zelo tople bele (2 700 K) do hladne bele (6 500 K) - Z aplikacijo Nedis® SmartLife nastavite čas samodejnega vklopa/izklopa - Priložen daljinski upravljalnik - omogoča hkratno upravljanje več žarnic - Podpora za glasovno upravljanje - v kombinaciji z Amazon Alexa ali Google Home - Uporablja se lahko kot samostojen izdelek ali pa se enostavno poveže z drugimi izdelki Nedis® SmartLife Specifikacije izdelka Širina 150 mm Višina 560 mm Globina 150 mm Teža 2100 g Barva Črna Aluminij Material Kovina Zaščita IP IP20 Združljiv z Nedis® SmartLife Dolžina napajalnega kabla 1,50 m Največja oddajna moč 18 dBm Aplikacija Android™, ki jo je mogoče prenesti IOS Euro/vtič tipa C (CEE 7/16) Največja poraba energije 36 W Nazivna življenjska doba žarnice 20000 ur Podprta brezžična tehnologija Wi-Fi Frekvenčno območje oddajanja 2412-2484 MHz Nazivni svetlobni tok 600 lm Možnost zatemnitve prek aplikacije Da Število preklopnih ciklov 20000 preklopnih ciklov Vhodna napetost 100-240 V AC Vhodni tok 0,7 A Barvna temperatura 2700-6500 K Oblika žarnice Cev Energijski razred G Število izdelkov v pakiranju 2 Barva svetlobe Topla do hladna bela RGBIC Območje delovne temperature -20 - 45 °C Največje ojačenje antene 0,8 dBi Indeks barvne reprodukcije (Ra) 55 Poraba energije na 1 000 ur 8,0 kWh
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.