Nokia 3310 Dual SIM Rdeča

simbolična fotografija

Nokia 3310 Dual SIM Rdeča
Nokia 3310 Dual SIM Rdeča
Nokia 3310 Dual SIM Rdeča
Nokia 3310 Dual SIM Rdeča
Nokia 3310 Dual SIM Rdeča
Nokia 3310 Dual SIM Rdeča
Nokia 3310 Dual SIM Rdeča
številka artikla
3951156
OEM
A00028109
Proizvajalec
Nokia
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Nokia 3310 Dual SIM Rdeča

EAN: 6438409600615

Oblikovanje in prikaz

Posodobljena ikonična zasnova.

Zaobljen zaslon z diagonalo 2,4".

Polariziran zaslon za boljšo berljivost na sončni svetlobi.

Življenjska doba baterije

Dolga življenjska doba baterije.

Možnost celodnevnega pogovora ali pripravljenosti do enega meseca.

Legendarna igra o kači

Možnost igranja legendarne kače.

Na barvnem zaslonu je igra Snake zdaj še bolj zabavna.

Barve

Štiri različne barve: topla rdeča in topla rumena s sijajnim zaključkom ter temno modra in temno siva z mat zaključkom.

Tehnični parametri

  • Velikost zaslona: 2,4"
  • Ločljivost zaslona: 320 x 240 px
  • Vrsta zaslona: LCD
  • Natančnost zaslona (PPI): 167 PPI
  • Operacijski sistem: Operacijski sistem Nokia OS
  • Pomnilniška kartica: microSD
  • Največja pomnilniška kartica: 32 GB
  • Kapaciteta baterije: 1200 mAh
  • Reža za pomnilniško kartico: da
  • Hibridna reža DualSIM: da
  • Število kartic SIM: 2
  • Vrsta kartice SIM: klasična
  • Brezžično: Bluetooth
  • Žične povezave: 3,5-milimetrski priključek, microUSB
  • Ločljivost glavne kamere: 2 MPx
  • Dimenzije: 116 x 51 x 12,8 mm

Lahko bi vas zanimalo

Parametri

Vrsta
Barva
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Funkcija
Konfiguracija kartic
Reža za pomnilniško kartico
Oblika izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Vrsta pomožne SIM kartice
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1197 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 39000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.