NZXT vodni hladilnik Kraken 240 ELITE RGB / 2x120mm RGB ventilator / 4-pin PWM / LCD zaslon / 6 let
291,95 €
284,88 €
233,51 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
NZXT Kraken 240 ELITE RGB - Vodni hladilnik
Model: NZXT Kraken 240 ELITE RGB
EAN: 5056547202259
Opis izdelka
NZXT Kraken 240 ELITE RGB je vodni hladilnik z 2,36-palčnim širokokotnim zaslonom LCD. Z ločljivostjo 640 x 640 pik in frekvenco osveževanja 60 Hz ta LCD-zaslon zagotavlja jasno sliko pod vsakim kotom gledanja.
Prikaz
Zaslon NZXT Kraken 240 ELITE RGB podpira prikaz slik po meri, animiranih GIF-ov in sistemskih informacij CAM z nastavljivo usmerjenostjo.
Zmogljiva črpalka
Asetekova črpalka zagotavlja optimalno hlajenje in tiho delovanje do 2.800 vrtljajev na minuto.
Ventilatorji in krmilnik
Hladilnik vključuje ventilatorje F140P/F120P s statičnim tlakom, krmilnik RGB in kabel USB Y.
Namestitev in nadzor
Namestitev je poenostavljena z enim samim ločilnim kablom. Gumijaste cevi so ojačane z najlonsko pleteno manšeto, ki preprečuje uhajanje. Z NZXT CAM nadzorujte vsebino zaslona po meri, hitrost črpalke in krivulje ventilatorja brez hrupa.
Specifikacije
- Zaslon: 24-bitni zaslon LCD z resničnimi barvami, ločljivost 640 x 640 px
- Vodni blok: velikost 81,9 x 81,9 x 59,5 mm, material bloka (procesorska plošča): baker
- Črpalka: Hitrost motorja: 800 - 2.800 ± 300 vrtljajev na minuto
- Radiator: velikost radiatorja: 123 x 275 x 30 mm, material radiatorja: aluminij, dolžina cevi: 400 mm
- RGB gonilnik: mere 63,2 x 53,2 x 12,8 mm, teža 52,8 g, 3 kanali RGB osvetlitve, NZXT RGB izhodni kanal Število LED do 40 LED na kanal in do 120 LED skupaj za skupaj 3 kanale
- Ventilator: velikost 120 mm, hitrost: 500 - 1.500 ± 300 vrt/min, statični tlak: 0,14 - 1,35 mm-H2O, pretok zraka: 17,48 - 52,44 CFM, hrup: 22 - 33 dBA
- Združljivost: Intel LGA 1700 in 1200/115X, AMD AM5, AM4, sTRX4*, TR4* (*Odprtina za nitke ni vključena)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.