ASUS CPU vodni hladilnik AIO ROG STRIX LC II 360 ARGB, 3x120mm, AM5

simbolična fotografija

ASUS CPU vodni hladilnik AIO ROG STRIX LC II 360 ARGB, 3x120mm, AM5
ASUS CPU vodni hladilnik AIO ROG STRIX LC II 360 ARGB, 3x120mm, AM5
ASUS CPU vodni hladilnik AIO ROG STRIX LC II 360 ARGB, 3x120mm, AM5
ASUS CPU vodni hladilnik AIO ROG STRIX LC II 360 ARGB, 3x120mm, AM5
številka artikla
31887034
OEM
90RC00F1-M0UAY4
Proizvajalec
Asus
Točke zvestobe: 10
0 ocen
Na zalogi 3 kos, v torek že pri vas

215,50 €

176,64 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 215,37 €
Na zalogi 3 kos, v torek že pri vas

215,50 €

176,64 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

ASUS CPU vodni hladilnik AIO ROG STRIX LC II 360 ARGB

ASUS-ov procesorski hladilnik je idealen za tiste, ki iščejo izjemno hlajenje in minimalen hrup.

Tehnologija črpalk

Sedma generacija Asetekove črpalke zagotavlja izjemno hlajenje z območjem delovanja od 840 vrtljajev na minuto.

Ventilatorji hladilnika

Trije ventilatorji hladilnika ROG zagotavljajo optimiziran pretok zraka in statični tlak.

Osvetlitev ARGB

ARGB osvetlitev na ohišju črpalke s prevleko NCVM in ventilatorjih hladilnika zagotavlja elegantno in sodobno zasnovo.

Estetika in vzdržljivost

Estetski videz odlično dopolnjuje matične plošče ROG iz središča prizorišča. Ojačani tulci zagotavljajo večjo vzdržljivost.

Specifikacije

  • Vodni blok: 80 x 80 x 45 mm
  • Material bloka: .
  • Velikost radiatorja: 121 x 394 x 27 mm
  • Material radiatorja: aluminij
  • Dolžina cevi: 380 mm
  • Vrsta ventilatorja: 3x ROG FAN MODEL 12 ARGB
  • Velikost ventilatorja: 120 x 120 x 25 mm
  • Hitrost ventilatorja: 800 - 2500 vrtljajev na minuto /- 10 %
  • Tlak ventilatorja: 5,0 mmH2O
  • Pretok zraka ventilatorja: 80,95 CFM / 137,5 m3h
  • Hrup ventilatorja: 37,6 dB(A)
  • Podpora za sinhronizacijo AURA: Da
  • Združljivost: Intel LGA 1700, 1200, 115x, 1366, 2011, 2011-3, 2066, AMD AM5, AM4, TR4

Parametri

Vrsta hladilnika
Uporabljeni hladilniki
Velikost ventilatorja
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.