Oblak MIX Buds HYPERX

- 56%

simbolična fotografija

Oblak MIX Buds HYPERX
Oblak MIX Buds HYPERX
Oblak MIX Buds HYPERX
Oblak MIX Buds HYPERX
številka artikla
735057713
Proizvajalec
HYPERX
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Slušalke HyperX Cloud MIX Buds Black

EAN: 196188046265

Opis

HyperX Cloud MIX Buds so brezžične slušalke, namenjene igranju iger. Ponujajo izjemno nizko latenco 2,4 GHz povezljivosti in priročno povezavo Bluetooth® za poslušanje glasbe ali sprejemanje telefonskih klicev.

Tehnologija in vzdržljivost

Slušalke so opremljene s tehnologijo DTS Headphone:X, ki zagotavlja virtualni 3D prostorski zvok z natančno lokalizacijo zvoka. Baterija z enim polnjenjem zdrži do 33 ur.

Specifikacije

  • Dinamični 12 mm pretvornik
  • Frekvenčni odziv 10 Hz - 20,4 kHz
  • Impedanca 32 Ohm
  • Občutljivost 106,5 ± 3 dB 1 mW pri 1 kHz
  • Silikonske slušalke v 3 velikostih
  • Vgrajen vsesmerni mikrofon
  • Frekvenčni odziv mikrofona 50 Hz - 6 700 Hz
  • Občutljivost mikrofona 16 dBFS (@1 kHz, Pin=1 Pa, 94 dB)
  • Bluetooth 5.2
  • Brezžični doseg do 20 m
  • Podprti kodeki SBC
  • Podprti profili HSP.TS, IOPT, A2DP, AVRCP, GAVDP, DID, HFP, HSP

Baterije in polnjenje

Slušalke so opremljene z litij-ionsko baterijo za polnjenje. Baterija slušalke zdrži do 10 ur, celotna življenjska doba baterije pa je do 33 ur. Za polnjenje slušalk sta potrebni 2 uri, za polnjenje etuija 1,5 ure, za skupno polnjenje pa 4 ure.

Teža

Polnilno ohišje tehta 36,5 g, silikonsko ohišje 32 g, slušalke (L/R) pa 2 × 5,5 g. Skupna teža (slušalke polnilno ohišje) je 47,5 g.

Parametri

Vrsta blaga
NFC
Znamka
Barva
Teža
Mikrofon
Čas polnjenja
Prenos signala
Dolžina kabla
Doseg signala
Vrsta zgradbe
Impedance
Vrsta nadzora
Različica BT
Premer pretvornikov
Čas predvajanja
Število pretvornikov
Brezžično polnjenje
Avdio kodeki
Vrsta napajalnega priključka
Zamenljivi nastavki
Čas polnjenja postaje
Funkcija Power Bank
Zaščitni ovoj

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.