Ohišje Cooler Master MasterBox 520, ATX, brez napajalnika, prozorna stranica, črno
114,72 €
94,03 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ohišje Cooler Master MasterBox 520
Želite največjo zmogljivost in odličen dizajn? Cooler MasterBox 520 je idealna izbira za vas. To ohišje je idealno tako za začetnike kot izkušene igralce in ponuja številne možnosti za prilagajanje.
Oblikovanje in gradnja
MasterBox 520 je opremljen s sprednjo ploščo iz kaljenega stekla, ki poudarja osvetlitev ARGB naprave. Tudi stranska plošča je iz kaljenega stekla in jo je mogoče enostavno odstraniti za hiter dostop do notranjih komponent.
Hlajenje in prezračevanje
Podpira do sedem 120-milimetrskih ventilatorjev in dva 360-milimetrska radiatorja na zgornji in sprednji plošči, kar zagotavlja visoko združljivost s sistemi za tekočinsko hlajenje.
Izvedba in funkcije
Ima tri vnaprej nameščene ventilatorje CF120 ARGB, ki zagotavljajo zadosten pretok zraka in nizke temperature tudi med intenzivnim igranjem iger. Na vrhu je tudi odstranljiva plošča za enostavno namestitev.
Tehnične specifikacije
- EAN: 4719512127421
- Barva: črna
- Podpora za matično ploščo: Mini-ITX, Micro-ATX, ATX, SSI-CEB, E-ATX*
- Razširitvene reže: 7
- Število 3,5-palčnih trdih diskov: 2
- Število 2,5-palčnih SSD-jev: 3
- Vrata USB: 1 x USB 3.2 Gen1 Type-A 1 x USB 3.2 Gen2 Type-C
- Zvočni vhod/izhod: 1x 3,5 mm priključek za slušalke (zvok mikrofon)
- Garancija: 2 leti
*Podpora za osnovne plošče E-ATX do velikosti 12" x 10,7"
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.