AKASA ohišje Galileo TU1 Plus, Intel LGA1700 1U ohišje brez ventilatorja, tanko ohišje Mini-ITX

- 4%

simbolična fotografija

AKASA ohišje Galileo TU1 Plus, Intel LGA1700 1U ohišje brez ventilatorja, tanko ohišje Mini-ITX
AKASA ohišje Galileo TU1 Plus, Intel LGA1700 1U ohišje brez ventilatorja, tanko ohišje Mini-ITX
AKASA ohišje Galileo TU1 Plus, Intel LGA1700 1U ohišje brez ventilatorja, tanko ohišje Mini-ITX
AKASA ohišje Galileo TU1 Plus, Intel LGA1700 1U ohišje brez ventilatorja, tanko ohišje Mini-ITX
številka artikla
31224335
OEM
A-ITX52-M1B
Proizvajalec
AKASA
Točke zvestobe: 14
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v sredo že pri vas

298,74 €

286,64 €

234,95 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 278,43 €
Na zalogi 1 kos, v sredo že pri vas

286,64 €

298,74 €

234,95 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

AKASA ohišje Galileo TU1 Plus, Intel LGA1700 1U ohišje brez ventilatorja, tanko ohišje Mini-ITX

Galileo TU1 Plus je tanko ohišje mini-ITX, ki ga je mogoče montirati v omaro 1U, brez ventilatorjev. Ponuja veliko prostora za shranjevanje z dvema notranjima mobilnima predaloma in dvema notranjima 2,5-palčnima pogonoma. Predstavlja elegantno zasnovo z visokim razprševanjem zaradi visokokakovostnega aluminija. Pripravljeno za novi Intel LGA1700.

Tehnične specifikacije

Material: aluminij z anodizirano črno barvo

Vrste osnovnih plošč: Tanke plošče mini-ITX z DC na plošči

Podpora za vtičnice: Intel LGA1700/1200/115X

Dimenzije (Š x G x V): 482,6 x 278 x 43,6 mm

Repozitorij

  • Dva notranja 2,5-palčna polja za trde diske/SSD (največja višina 9,5 mm)
  • Dve 2,5" mobilni polji SATA (največja višina 9,5 mm)

Sprednji vhod/izhod

  • USB 3.2 Gen 1 x2
  • USB 2.0 x2
  • Gumb za vklop
  • LED indikatorji napajanja in trdega diska
  • Mobilna gred x2

Zadnji vhod/izhod

  • Nizkoprofilna reža PCI-E x1 (8X)

Drugo

  • 2 luknji za anteno
  • Grad Kensington
  • Podpora za namestitev VESA

Parametri

Oblikovanje omare
Barva omarice
Oprema PC omarice
Število rež 2,5" (HDD)
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.