Ohišje Cooler Master MasterBox 520 White, ATX, brez napajalnika, prozorna stranica, belo
113,62 €
93,13 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Cooler Master ohišje MasterBox 520 White
ATX, brez napajalnika, prozorna stranska plošča, bela
Opis
MasterBox 520 je idealna omara za vse vrste igralcev. Ponuja možnosti oblikovanja za različne potrebe.
Trije vnaprej nameščeni ventilatorji CF120 ARGB zagotavljajo živahne svetlobne učinke.
Značilnosti
- Sprednja plošča je izdelana iz kaljenega stekla: Prikazuje svetlobne učinke naprav ARGB.
- Trije ventilatorji CF120 ARGB: zagotavljajo zadosten pretok zraka in nizke temperature.
- Odstranljiva zgornja plošča: omogoča enostaven dostop do sestavnih delov med sestavljanjem.
- Stranske plošče iz kaljenega stekla brez vijakov: lahko jih odstranite za hiter dostop do notranjosti.
- Vsestranske možnosti hlajenja: podpira do sedem 120-milimetrskih ventilatorjev in dva 360-milimetrska radiatorja.
- Odstranljiva kletka za trdi disk: Omogoča enostaven dostop med namestitvijo in nadgradnjo sistema.
- Izboljšano odstranljivo držalo filtra za prah: enostavno odstranjevanje za čiščenje.
Tehnične specifikacije
- Barva: Bela
- Zasnova: jeklo, ABS plastika, kaljeno steklo
- Dimenzije: 502 x 210 x 498 mm
- Podpora za matično ploščo: Mini-ITX, Micro-ATX, ATX, SSI-CEB, E-ATX*
- Število rež: 7
- Število vtičnic za pogone: 2x 3,5" HDD, 3x 2,5" SSD
- I/O plošča: USB 3.2 Gen1 tipa A, USB 3.2 Gen2 tipa C, 3,5 mm priključek za slušalke, gumb RESET/ARGB
- Vnaprej nameščeni ventilatorji: 3 x CF120 ARGB na sprednji strani
- Podpora za dodatne ventilatorje: do 7x 120 mm
- Podpora za radiatorje: do 2x 360 mm
- Največje velikosti: CPU hladilnik - 165 mm, PSU - 200 mm, GPU - 410 mm
- Filtri za prah: spodnji, sprednji, zgornji
- Podpora za napajalnike ATX
- Garancija: 2 leti
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.