Pad 6 6GB/128GB Zlata XIAOMI

MARATON
- 1%
POPUSTOV

simbolična fotografija

Pad 6 6GB/128GB Zlata XIAOMI
Pad 6 6GB/128GB Zlata XIAOMI
Pad 6 6GB/128GB Zlata XIAOMI
Pad 6 6GB/128GB Zlata XIAOMI
Pad 6 6GB/128GB Zlata XIAOMI
Pad 6 6GB/128GB Zlata XIAOMI
Pad 6 6GB/128GB Zlata XIAOMI
številka artikla
745022761
Proizvajalec
XIAOMI
Točke zvestobe: 17
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Na zalogi 2 kos, 16.5.2024 že pri vas

360,03 €

356,13 €

291,91 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 345,83 €
Na zalogi 2 kos, 16.5.2024 že pri vas

356,13 €

360,03 €

291,91 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Xiaomi Pad 6 6/128 GB zlato

EAN: 6941812730188

Operacijski sistem

Tablični računalnik je opremljen z operacijskim sistemom MUIU Pad 14, ki temelji na operacijskem sistemu Android 13.

Procesor

Procesor Qualcomm Snapdragon 870 s frekvenco do 3,2 GHz in osmimi jedri.

Prikaz

Diagonala zaslona je 11" z ločljivostjo 2.880 × 1.800 IPS. Zaslon ima ločljivost 309 PPI in svetlost 550 nitov. Hitrost osveževanja je 144 Hz. TÜV Rheinland je potrdil nizko vsebnost modre svetlobe.

Pomnilnik in shranjevanje

6 GB RAM in 128 GB prostora za shranjevanje.

Fotoaparati

Sprednja kamera ima 8 MPx, zadnja pa 13 MPx.

Povezljivost

Tablični računalnik je opremljen z WiFi 802.11AX in Bluetooth 5.2.

Zvok in senzorji

4 stereo zvočniki s podporo za Dolby Vision. Akcelerometer, žiroskop, senzor okoliške svetlobe, Hallov senzor.

Baterija in dimenzije

Baterija Li-Po ima zmogljivost 8 840 mAh in podpira 33W hitro polnjenje. Dimenzije tabličnega računalnika so 165,18 × 253,95 × 6,51 MM, teža pa 490 g.

Barva: zlata

Parametri

Webkamera
Podpora WIN11
Znamka
Barva
Teža
Višina
Diagonala zaslona
Ločljivost spletne kamere
Komunikacija
Notranji pomnilnik
Konektorji
Operacijski spomin
Podpora spominske kartice

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.