Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver

simbolična fotografija

Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver
številka artikla
31601111
OEM
SPORT_ACTIVITY2_SVR_MAT
Proizvajalec
Garett
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 17.5.2024 že pri vas

73,96 €

60,62 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 72,83 €
Na zalogi 1 kos, 17.5.2024 že pri vas

73,96 €

60,62 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver

EAN: 5904238486054

Opis izdelka

Pametna ura Garett GRC Activity 2 Silver je naslednja generacija modela Activity. Ponuja najboljše za vaše športne in vsakodnevne dejavnosti.

Zaslon s funkcijo "Always On"

1,78-palčni zaslon AMOLED s funkcijo "Always On Display" zagotavlja stalno osvetlitev številčnice in odlično kakovost slike.

Klicanje prek povezave Bluetooth

Priročno povezljivost omogočajo klici prek Bluetootha. Komunicirajte hitro in enostavno, kjer koli ste.

Zamenljiva zapestnica in trak

Zapestnica in trak sta priložena, zato lahko preprosto spremenite obliko ure po svojem okusu.

Spremljanje zdravja in športni režimi

Ura ponuja 6 meritev zdravja in do 100 športnih načinov, s katerimi lahko spremljate svojo telesno pripravljenost.

Življenjska doba baterije

Baterija ure z enim polnjenjem zdrži do 7 dni, zato vam ni treba skrbeti za pogosto polnjenje.

Funkcija SOS

Funkcija SOS vam v primeru nesreče pomaga zagotoviti varnost.

Tehnične specifikacije

  • Vodotesnost IP67: Da
  • Zaslon na dotik: Da: .
  • Zaslon z osvetlitvijo: Da:
  • Bluetooth: Da:
  • Združljivost s sistemom Android: da
  • Združljivost z iOS: Da
  • Združljivost z GPS: da
  • Zvočna obvestila: da
  • Vibracijsko obvestilo: da
  • Obveščanje o prejetih sporočilih SMS: Da .
  • Obvestilo o klicu: da
  • Obvestila aplikacij: da
  • Sprejemanje, zavračanje in opravljanje klicev: da
  • Plošča za klicanje: da
  • Kamera z daljinskim upravljalnikom: Da
  • Nadzor predvajanja glasbe: da
  • Alarm za prazno baterijo: da
  • Monitor srčnega utripa: Da:
  • Merilnik krvnega tlaka: Da:
  • Pulzni oksimeter: da
  • Športni načini: Da
  • Podprti športni načini: 100 načinov
  • Merilnik korakov: Da:
  • Opomin na sedeče delo: da
  • Opomnik za vodo: da
  • Monitor spanja: Da:
  • Vremenska napoved: da
  • Gesta budnih rok: Da
  • Zgodovina poti: da
  • Štoparica: da
  • Časovnik: Da
  • Budilka: da
  • Kalkulator: Da:
  • Več številčnic: da
  • Gumijast trak: Da
  • Rezervni trak: Da:

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Zmogljivost shranjevanja
Največji obseg zapestja
Povezava z mobilnim telefonom
Športna funkcija
Povezljivost
Vrsta zaslona
Naprave
Dodatki za nosilnost
Namen
Prikaz časa
Združljiv OS
Material pasu
Obvestila in sporočila
Senzorji in Hardware
Sledenje lokacije in poti
Oblika številčnice
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Barva ohišja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.