Pandoo Kuhinjske krpe iz bambusa za večkratno uporabo
13,90 €
11,39 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kuhinjske brisače iz bambusa Pandoo
Trajnostne in vsestranske bambusove krpe Pandoo nadomestijo do 60 zvitkov običajnih papirnatih brisač. Prihranite denar in zaščitite okolje pred krčenjem gozdov in nepotrebnimi odpadki.
Zakaj izbrati bambusove robčke?
Bambus raste veliko hitreje kot les in ga je mogoče spraviti po 3-5 letih. To pomeni, da lahko na isti površini proizvedemo več papirja in ohranimo pomembne gozdove. Z vsako krpo pandoo se borite proti krčenju gozdov in za zaščito deževnega gozda.
Vsestranska uporaba
Bambusove čajne brisače Pandoo so idealne ne le za kuhinjo, temveč tudi za celotno gospodinjstvo. Za čiščenje, poliranje ali sušenje - trajnostno alternativo lahko uporabljate tudi v kopalnici in drugih delih hiše.
Ključne lastnosti
- Trajnosten in okolju prijazen izdelek
- Izjemno vpojna in pralna tkanina
- Prihrani denar in nadomesti papirnate kuhinjske brisače
- Enostavno rokovanje in čiščenje
- Vsestranska uporaba v kuhinji in doma
Informacije o izdelku
- Vsebina paketa: 1 zvitek z 20 robčki
- 92 % bambusove viskoze, 8 % PLA (polilaktidna vlakna)
- Dimenzije paketa: Ø: 9 cm, višina: 29,5 cm
- Dimenzije prtička: 27,5 x 29,5 cm
- Certifikat BSCI (pobuda za družbeno skladnost poslovanja)
- Izdelano v provinci Zhejiang, Kitajska
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.