Philips HX6857/28 Sonicare ProtectiveClean 5100 zobna ščetka, 62000 oscilacij/min, 3 načini, časovnik, kovček, bela
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Philips HX6857/28 Sonicare ProtectiveClean 5100
Sonična električna zobna ščetka z visoko frekvenco do 62 000 vibracij na minuto.
Tehnologija BrushSync
Inteligentno spremljanje obrabe glave krtače. Lučka in zvočni signal vas opozorita, ko je potrebna zamenjava.
Trajnost in varnost
Primerno za občutljive zobe, dlesni, zobne aparate, krone, plombe in proteze. Preprečuje zobno gnilobo in izboljšuje zdravje dlesni.
Senzor tlaka
Če pri čiščenju preveč pritiskate, bo ščetka v opomin začela oddajati utripajoč zvok.
Povezovanje telesa pametne zobne ščetke s pametnimi glavami
Mikročipna tehnologija prepozna in sinhronizira pametno telo in pametno glavo ščetke ter vas samodejno opozori, ko je potrebna zamenjava.
Načini čiščenja
- Clean: za izjemno vsakodnevno čiščenje
- Nega dlesni: nežno masira dlesni
- Bela barva: Odstrani površinsko pigmentacijo
Časovnik
Quadpacer in SmarTimer za optimalen čas čiščenja.
Učinki beljenja
Bolj beli zobje v 1 tednu.
Združljivost s telesom krtače
Priključna glava krtače za enostavno zamenjavo.
Oblikovanje in izvedba
Telo čopiča je izdelano v beli in svetlo modri barvi.
Tehnični podatki
- Delovni čas: Do 2 tedna
- Litij-ionska baterija za polnjenje
- Napetost: 110-220 V
Paket vsebuje
- Ročaj - ProtectiveClean
- Potovalni kovček
- 1x glava ščetke - W2 Optimal White
- Polnilec
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.