PlayStation VR2 Horizon CotM

simbolična fotografija

PlayStation VR2   Horizon CotM
PlayStation VR2   Horizon CotM
PlayStation VR2   Horizon CotM
PlayStation VR2   Horizon CotM
PlayStation VR2   Horizon CotM
PlayStation VR2   Horizon CotM
PlayStation VR2   Horizon CotM
številka artikla
745020682
Proizvajalec
SONY
Točke zvestobe: 40
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Horizon Call of the Mountain slušalke za virtualno resničnost
Sony PlayStation VR2 Horizon Klic gore

Tehnologija PlayStation VR2 vključuje ključne funkcije, ki omogočajo edinstvene igralne izkušnje, kot so povratne informacije iz slušalk, sledenje očem, zvok 3D in haptične povratne informacije iz krmilnikov PS VR2.
Skupaj z združljivimi igrami bodo očarali čute igralcev in jim ponudili neverjetno globok občutek potopitve.

Tehnologija čutil PlayStation VR2
- haptični odziv slušalk - nežne in občutljive vibracije do intenzivnih impulzov za boljšo izkušnjo občutka.
- Prilagodljivi sprožilci, ki povzročajo dinamični odpor (občutek napetosti tetive, povratni sunek orožja, zdrobljeni lomljivi predmeti itd.)
- natančno sledenje in zaznavanje dotika prsta - prepoznavanje položaja tudi brez pritiska na gumb

Vizualizacija 4K HDR
Dva zaslona OLED z ločljivostjo 2.000 × 2.040 px
Hitrost slikanja do 120/s
Inteligentno sledenje očem
Upodabljanje foveje
110° vidno polje
Nastavljive Fresnelove leče za optimalno upodabljanje slike
Tehnologija Tempest 3D AudioTech - zvočni sistem v igri se dinamično prilagaja položaju in gibanju glave

Vsebina paketa:
Komplet za navidezno resničnost
PlayStation VR2 Sense (L) / (R) kontroler s priloženimi trakovi
Kabel USB (za seznanjanje in polnjenje gonilnikov)
Stereo slušalke
Trije pari vtičev
Tiskano gradivo
Horizon Call of the Mountain koda kupona v trgovini PlayStation Store

Parametri

Znamka
Barva
Združljiv

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.