Prodaja Aruba 6000 12G PoE Class4 2x1GbE 2x1GSFP 139W stikalo
609,88 €
590,36 €
483,90 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Prodaja Aruba 6000 12G PoE Class4 2x1GbE 2x1GSFP 139W stikalo
Splošni opis
Aruba 6000 je zmogljivo stikalo s podporo PoE. Ponuja 12x 10/100/1000BASE-T vrat, 2x 1G SFP vrat in 2x 1GbE vrat.
Specifikacije
Switch je opremljen z dvojedrnim procesorjem ARM Cortex A9 s frekvenco 1016 MHz in 4 GB pomnilnika DDR3. Zagotavlja preklopno zmogljivost 32 Gb/s in prepustnost 23,8 Mpps.
Priključki in napajanje
Stikalo ima 1 konzolno vrata USB-C in 1 gostiteljsko vrata USB tipa A. Zagotavlja do 139 W moči razreda 4 PoE.
Dimenzije in teža
Dimenzije stikala so 4,39 cm (višina) x 25,4 cm (širina) x 25,5 cm (globina) in tehta 2,78 kg.
Podrobni tehnični parametri
Tabela gostiteljev IPv4 (ARP): 1 024
Tabela gostiteljev IPv6 (ND): 512
Usmeritve IPv4 Unicast: 512
Usmerjevalne poti IPv6: 512
Kapaciteta tabele MAC: 8 192
Skupine IGMP: 512
Skupine MLD: 512
Vnosi IPv4/IPv6/MAC ACL (vhod): 256 / 128 / 256
Delovni pogoji
Delovna temperatura: od 0°C do 45°C (32°F do 113°F) do 1,5 km (5000 ft)
Relativna vlažnost: 15 % do 95 % pri 40 °C (104 °F) brez kondenzacije
Največja delovna višina: 3 km (10000 čevljev)
Največja neoperativna višina: 15000 čevljev (4,6 km)
Podatki o energiji
Frekvenca: 50/60 Hz
Napetost: 100-127 VAC / 200-240 VAC
Tok: 1,8 A / 0,9 A
Poraba energije (230 VAC): v mirovanju: 16 W, največja moč (brez PoE): 21,9 W, največja moč (s PoE): 170 W
Varnost in certificiranje
Ustreza standardom UL 60950-1; IEC 60950-1; EN 60950-1 in drugim standardom. Oddaja 0 dB zvočnega tlaka.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.