TP-Link OMADA JetStream stikalo TL-SX3206HPP (4x10GbE, 2xSFP , 4xPoE , 200W, 2xkonzola)
735,86 €
648,55 €
531,60 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Stikalo TP-Link OMADA JetStream TL-SX3206HPP
6-portno upravljano stikalo JetStream 10GE L2
Svetlobno hitra povezava s polno hitrostjo 10G
Štiri 10Gbit/s vrata RJ45 in dve reži 10Gbit/s SFP .
Napajanje PoE z izhodno močjo do 200 W
Štiri vrata 10G RJ45 podpirajo 802.3af/at/bt PoE z močjo do 60 W na vrata.
Večgigabitna omrežja
Vrata 10G RJ45 podpirajo 5 hitrosti povezave (100M/1G/2,5G/5G/10G), reže SFP pa so lahko opremljene z oddajniki 10G in 1G.
Napredne funkcije L2 in L2
Podpira celoten nabor funkcij L2 in L2 , kot so statično usmerjanje, QoS na ravni podjetja in IGMP Snooping.
Zanesljiva varnostna strategija
Vgrajene funkcije IP-MAC-Port binding, ACL, varnost vrat, 802.1X avtentikacija in druge funkcije.
Statično usmerjanje
Pomaga usmerjati notranji promet za učinkovitejšo uporabo omrežnih virov.
Centralizirano upravljanje oblaka
Integracija s platformo Omada SDN za dostop do oblaka in upravljanje na daljavo.
Ločeno poročilo
Splet, CLI (konzolna vrata, Telnet, SSH), SNMP, RMON in dvojna slika zagotavljajo zmogljive možnosti upravljanja.
Tehnične specifikacije
Lastnosti strojne opreme
- 4× 100/1000/2500/5000/10000 Mb/s vrata RJ45
- 2× 10G SFP reže
- 1× konzolno priključek RJ45
- 1× konzolna vrata Micro-USB
Lastnosti programske opreme
- Kakovost storitev
- Funkcije L2 in L2
- Večpredstavnostno oddajanje L2
- VLAN
- Seznam za nadzor dostopa
- Varnost
- IPv6
- Lastnosti L3
- Napredne funkcije
- MIB-i
Upravljanje
- Aplikacija Omada
- Centralizirano upravljanje
- Dostop do oblaka
- Zagotavljanje brez dotika
- Funkcije upravljanja
Drugo
- Certificiranje
- Vsebina paketa
- Sistemske zahteve
- Okolje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.