UBNT UniFi Switch USW-24-POE Gen2 [24xGigabit, 16x PoE out 120W, 802.3at/af, 2xSFP, 52Gbps]
473,36 €
449,53 €
368,47 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
UBNT UniFi Switch USW-24-POE Gen2
Uvodni opis
UBNT UniFi Switch USW-24-POE Gen2 je gigabitno stikalo L2 s 24 gigabitnimi priključki LAN. Od tega jih 16 podpira 802.3af/at PoE-Out, dva priključka SFP z največjo hitrostjo prenosa 1 Gb/s.
Posebne funkcije
Stikalo ima 1,3-palčni zaslon na dotik, ki zagotavlja informacije o sistemu, temperaturi, statistiki vrat, moči PoE in druge podrobnosti.
Namestitev in dimenzije
Switch je globok le 20 cm in je brez ventilatorja. Zato ga je mogoče enostavno namestiti v katero koli 19-palčno podatkovno omaro.
Upravljanje prek krmilnika UniFi
USW-24-POE se upravlja in konfigurira prek omrežnega krmilnika UniFi. Podpira mobilne aplikacije UniFi in ponuja obsežen nabor naprednih preklopnih protokolov in funkcij L2.
Vsebina paketa
- Storitve
- Napajalni kabel
- Nosilci za 19" stojalo
Tehnične specifikacije
- Oblikovanje: vgradnja v omaro
- Ventilatorji: brez ventilatorja
- Shashi: Metal
- Delovna temperatura [°C]: -5 do 40
- Globina [mm]: 200
- Širina [mm]: 442
- Višina [mm]: 44
- Hitrosti LAN: (24) 10/100/1000 Mb/s
- Hitrosti SFP/SFP /QSFP : (2) 1000 Mb/s
- Drugo: zaslon na dotik
- Vrsta napajanja: omrežje (230 V)
- Vrste PoE: samo PoE-Out
- Podprti standardi za izhod PoE: 802.3af, 802.3at
- Število izhodnih vrat PoE: 16
- Proračun PoE [W]: 120
- Največja poraba energije [W]: 25
- Napajanje z vtičem/ vtičnico: 230 V AC
- Hitrost posredovanja paketov [Mpps]: 38,69
- Hitrost preklapljanja [Gbps]: 52
- Tabela naslovov MAC: 16000
- Privzet naslov IP: 192.168.1.20, dinamični iz DHCP
- Privzeto uporabniško ime in geslo: ubnt / ubnt
Koristne povezave
Za več informacij obiščite proizvajalčevo spletno mesto UBNT.com, kjer najdete najnovejšo različico sistema airOS, podatkovne liste, uporabniške priročnike, izračun parametrov brezžične povezave - AirLink, priročnike za začetnike - BeansTalk, videotutoriale (kanal ubnt youtube), Ubiquiti Wiki in uradni forum Ubiquiti.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.