PS4 Call of Duty: Modern Warfare II

- 6%

simbolična fotografija

PS4 Call of Duty: Modern Warfare II
PS4 Call of Duty: Modern Warfare II
PS4 Call of Duty: Modern Warfare II
PS4 Call of Duty: Modern Warfare II
PS4 Call of Duty: Modern Warfare II
PS4 Call of Duty: Modern Warfare II
številka artikla
31076867
OEM
0007503
Proizvajalec
Activision
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

PS4 Call of Duty: Modern Warfare II

Domov

Dobrodošli v novi dobi igre Call of Duty. Predstavljamo Call of Duty: Modern Warfare II, nadaljevanje uspešnice iz leta 2019.

Znaki

Vaši najljubši junaki so nazaj. John Price, John "Soap" MacTavish, Kyle "Gaz" Garrick in Simon "Ghost" Riley so spet v akciji.

Naloge in poslanstva

Od majhnih infiltracijskih operacij do strogo zaupnih misij. Osvojite nova orožja, vozila in opremo ter premagajte sovražnike.

Grafika in tehnologija

Igra Modern Warfare II ima najnaprednejšo grafiko v zgodovini igre Call of Duty. Izboljšan sistem umetne inteligence, tehnologija fotogrametrije in še veliko več.

Večigralstvo in sodelovanje

Spopadite se s prijatelji v poglobljenem večigralskem načinu ali doživite zgodbo v načinu Special Ops s taktičnim sodelovalnim igranjem.

Vojno območje

Modern Warfare II prinaša novo izkušnjo Warzone. Pričakujte evolucijo žanra Battle Royale z novim igralnim prostorom in načinom peskovnika.

Vsebina po izdaji

Ko bo objavljen, pričakujte koledar, poln brezplačne vsebine. Novi zemljevidi, načini, sezonski dogodki in še veliko več.

Podrobnosti

  • EAN: 5030917296864
  • Datum izida: 28.10.2022
  • Paket vključuje različici igre za PS4™ in PS5™

© 2019-2022 Activision Publishing, Inc. ACTIVISION, CALL OF DUTY, MODERN WARFARE, CALL OF DUTY WAR in WARZONE so blagovne znamke družbe Activision Publishing, Inc.

Parametri

Za napravo
Žanr
Igra
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.