Salente MaxClean, pametni čistilec zraka, WiFi Tuya SmartLife, bela
115,77 €
94,89 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Salente MaxClean, pametni čistilec zraka
Koda izdelka: 8595683203272
Opis
Salente MaxClean je pametni čistilec zraka s povezavo WiFi z aplikacijo Tuya SmartLife. Opremljen je s triplastno filtracijo, ki vključuje filter razreda HEPA H13 z 99,97-odstotno učinkovitostjo filtriranja. Z ogljikovim filtrom odstranjuje neželene vonjave.
Značilnosti
- Proizvodnja 160 m3/uro.
- Infrardeči senzor za natančno oceno ravni onesnaženosti
- 3 hitrosti ventilatorja
- Nadzorna plošča na dotik brez gumbov
Povezava WiFi
Čistilec zraka lahko z aplikacijo Tuya SmartLife povežete z mobilnim telefonom. Aplikacija ponuja napredne možnosti nadzora in poročila.
Filtriranje
Srce pametnega čistilnika zraka Salente MaxClean je triplastni ovalni filter. Ta filter izpolnjuje tudi najstrožje zahteve za alergike.
Nadzorna plošča
Naprava Salente MaxCool ima najsodobnejše upravljanje z nadzorno ploščo brez gumbov s senzorji na dotik.
Barvna ločljivost osvetlitve ozadja
Največje udobje uporabnika zagotavlja tudi zelo učinkovita barvna ločljivost osvetlitve, ki je odvisna od stopnje onesnaženosti zraka.
Specifikacije
- Povezava WiFi z aplikacijo Tuya SmartLife
- 3-slojni sistem filtriranja
- Proizvodnja 160 m3/uro.
- Infrardeči senzor za natančen nadzor in oceno onesnaženosti zraka
- 3 hitrosti ventilatorja
- Barvna ločljivost osvetlitve ozadja
- Nadzorna plošča na dotik brez gumbov
- Energetsko učinkovito delovanje (poraba energije le 28,8 W)
- Dimenzije (Š × G × V): 22,6 × 22,6 × 30,3 cm
- Teža (brez napajalnika): 1,9 kg
Vsebina paketa
- Čistilec zraka
- Filter
- Napajalnik
- Navodila za uporabo (EN, DE, CZ, SK, HU, RO, IT, SLO)
Dodatna oprema
Salente MaxClean, nadomestni filter za čistilec zraka (št. dela: MAXCLEAN-FLTR)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.