Saramonic Blink 100 B1 (TX RX) 2,4 GHz brezžični mikrofonski sistem
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Saramonic Blink 100 B1: Ultrakompakten brezžični mikrofonski sistem
Ta sistem mikrofonov 2,4 GHz je združljiv s številnimi napravami in je idealen za vse vaše zvočne potrebe.
Neprekosljiv obseg in kakovost zvoka
Blink100 ima stabilen doseg do 50 metrov, zato lahko zvok zajamete ne glede na razdaljo.
Odpravljanje šumov za čist zvok
Opcijska funkcija odpravljanja šumov odstrani moteče zvoke iz okolice in zagotavlja čist in jasen zvok.
Samodejno združevanje in vklop in predvajanje
Oddajnik in sprejemnik se samodejno povežeta, ne da bi ju bilo treba dolgotrajno nastavljati, kar omogoča enostavno in hitro uporabo.
Lahka in kompaktna zasnova
Oddajnik tehta manj kot 16,5 g, zato je lahek in se zlahka skrije, kar omogoča enostavno prenašanje.
Dolg čas delovanja za celodnevno snemanje
Vgrajena akumulatorska baterija zagotavlja do 10 ur delovanja, kar je idealno za dolgotrajno snemanje.
Glavne značilnosti
- Napreden 2,4 GHz brezžični prenos
- Doseg delovanja do 50 metrov
- Inteligentno odpravljanje hrupa
- Samodejno združevanje in vklop in predvajanje
- Lahka in izjemno kompaktna zasnova
- Do 10 ur delovanja
- Polnilna vrata USB-C (DC 5V)
- Vgrajen vsesmerni mikrofon za 360° snemanje zvoka
- Združljiv s pametnimi telefoni, tabličnimi računalniki, digitalnimi zrcalno-refleksnimi fotoaparati, videokamerami in drugimi napravami
Vsebina paketa
- 1x oddajnik Blink100 TX
- 1x sprejemnik Blink100 RX
- 1x 3,5 mm izhodni kabel TRS - TRS za kamere
- 1x 3,5 mm izhodni kabel TRS - TRRS za pametne telefone
- 2x polnilni kabel USB-C USB-C
- 1x penasta zaščita za mikrofon
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.