Savo Perex cvetlična dišava 1,2L

- 4%

simbolična fotografija

Savo Perex cvetlična dišava 1,2L
BLAGO V AKCIJI
NOVOST
številka artikla
511300475
Proizvajalec
Savo
0 ocen
Na zalogi 27 kos, 7.5.2024 že pri vas

4,92 €

4,71 €

3,86 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 4,64 €
Na zalogi 27 kos, 7.5.2024 že pri vas

4,71 €

4,92 €

3,86 € Brez DDV

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Morate svojemu perilu povrniti dolgoletno belino? Želite, da vaše okenske zavese spet zasijejo? Ne morete odstraniti nadležnega madeža z belega perila?

Posebna formulacija mikro mila omogoča dostop aktivnemu kisiku iz aktivne sestavine in se tako znebi umazanije v fazi pred pranjem, pomaga pri globljem pranju z običajnim detergentom v glavnem pranju, vse to pa s svežim vonjem in manjšim odmerkom v primerjavi z drugimi izdelki za beljenje. Zato je primeren ne le za beljenje, temveč tudi za namakanje in predhodno namakanje belega in barvno obstojnega perila ter za enostavno in učinkovito odstranjevanje madežev. Uporablja se tudi za okraševanje in dodelavo tekstila s tako imenovanim SAVOVINGOM.
Zaradi možnosti doziranja že pred dejanskim začetkom pranja vam ni treba spremljati posameznih faz pranja in namakanja. V kombinaciji z ročnim postopkom je SAVO Perex neprekosljivo sredstvo za namakanje in beljenje bombažnih in poliestrskih zaves. Deluje tudi pri nižjih temperaturah, zaščita in dolgotrajna obstojnost perila in opreme pa sta dokazani v profesionalnih pralnicah.
Uporaba:
Predpomočno izpiranje in beljenje v avtomatskih pralnih strojih: nastavite program za predpomočno izpiranje. V boben vlijte raztopino 1 l vode in 75-100 ml SAVO Perexa. Pri pralnih strojih z dozirnikom za belilo vlijte SAVO Perex neposredno v dozirnik (1 pokrovček - 40 ml). Vstavite perilo v pralni stroj, pustite pladenj za predpranje praška prazen, dodajte pralno sredstvo in zaženite program.
Ročno namakanje in beljenje barvnega perila in zaves: 400 ml SAVO Perexa na 40 l vode. Poliestrske in bombažne zavese namočite za 1 do 2 uri in jih po temeljitem izpiranju operite ročno ali v pralnem stroju.
Izdelava lastnih izvirnih oblačil z "batikiranjem": uporabite raztopino iz 1 dela SAVO Perexa in 4 delov vode. Na temnejši bombažni majici ustvarite motiv tako, da jo zavežete z vrvico in potopite v raztopino, ali pa uporabite motiv, izrezan iz samolepilne tapete, in nežno popršite raztopino (majico podložite s časopisom, pred odstranitvijo obrišite tapeto).
Test barvne obstojnosti: če niste prepričani o barvni obstojnosti vašega perila, opravite test. SAVO Perex razredčite v razmerju 1:4 z vodo. Raztopino nakapajte na manj vidno mesto. Če se material v eni minuti ne razbarva, je barvno obstojen in lahko brez skrbi uporabljate SAVO Perex.
Ali ste vedeli, da lahko operete vezalke? Bele superge se po čiščenju svetijo čisto, vtis čistosti pa kvarijo le vezalke, ki so daleč od svoje prvotne beline. Poskusite jih čez noč namočiti v Savo Perex. Zjutraj bodo vezalke spet bele.
Kako pravilno skrbeti za brisače? Tudi vi se ne morete naveličati snežno belih brisač v hotelih in se sprašujete, zakaj vaše niso tako bele? Poskusite Savo Perex. Raztopino dajte neposredno v pralni stroj ali v njej kopajte brisače (odmerjanje v skladu z navodili na embalaži). Vaše brisače, kopalne brisače in kopalni plašči bodo spet beli.
Kako se znebiti potnih madežev? Neugledne rumenkaste madeže v pazduhah lahko najdemo na številnih svetlih majicah, bluzah in srajcah. Vendar se običajno ne operejo v pralnem stroju. Kaj storiti? Uničenih kosov ni treba zavreči. Uporabite Savo Perex. Raztopino prelijte v stekleničko z razpršilom in jo razpršite na rumene madeže. Neprijetni potni madeži bodo z močjo Savo Perex zagotovo izginili.
Opozorilo: SAVO Perex ne uporabljajte na volni, svili, poliamidnih vlaknih in tkaninah s prečrtanim trikotnikom.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Vsebina

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.