SBG 6031SS kontaktni žar SENCOR
109,56 €
106,27 €
87,11 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SENCOR SBG 6031SS Kontaktni žar
Popolno peko na žaru s pametnim žarom SENCOR SBG 6031SS!
Inteligentne funkcije za popolne rezultate
SENCOR SBG 6031SS vam ponuja 7 inteligentnih programov in ročne nastavitve. Tako boste vedno dosegli popolne rezultate.
Praktične odstranljive plošče
Žar je opremljen z odstranljivimi ploščami za žar druge generacije z vgrajeno grelno spiralo. Plošče lahko pomivate v pomivalnem stroju.
Samodejni senzorji za natančno peko na žaru
Samodejni senzorji merijo debelino in prilagodijo temperaturo za idealne rezultate.
Inteligentni zaslon
Na zaslonu so prikazane različne faze postopka peke - od nezapečenega do dobro pečenega.
Varnost in udobje
SENCOR SBG 6031SS je opremljen s sistemom Cool Touch, ki preprečuje pregrevanje površine žara. Poleg tega ima 3 položaje delovanja - zaprt, odprt za 90° in odprt za 180°.
Enostavno vzdrževanje
Plošče za žar se ne prijemajo, zato jih je enostavno vzdrževati čiste. Uporabite samo papirnate brisače.
Specifikacije
- Dimenzije plošče za žar: 31 × 25 cm
- Moč: 2 100 W
- Dimenzije: 376 × 330 × 185 mm
- Teža: 4,7 kg
Programi
Žar ponuja programe za zamrznjeno hrano, slanino, piščanca, klobaso, zrezek, ribo, hamburger in ročni program.
Varnostne funkcije
SENCOR SBG 6031SS ima nedrseče noge in toplotno izoliran ročaj, ki je primeren tudi za stiskanje sendvičev.
Praktično shranjevanje
Žar lahko shranjujete v pokončnem položaju, ima pa tudi predal za shranjevanje napajalnega kabla.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.