SET Ajax Senior white
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ajax Senior Set: popolna zaščita za starejše gospodinjstvo
Komplet Ajax za starejše je idealna izbira za varovanje domov starejših. Zaščitil jih bo pred požarom, iztekanjem vode in jim omogočil hiter klic na pomoč.
Osnovne informacije
EAN izdelka: 8595106659679
Komplet vsebuje: Ajax Hub, Ajax FireProtect, Ajax LeaksProtect, Ajax Button
Združljiv z operacijskim sistemom Android, iOS
Ključne lastnosti
- Sodoben način zaščite vašega doma
- Povezljivost GSM in Ethernet
- Enostavna konfiguracija in nadzor prek vmesnika Ajax
- Visoka stopnja varnosti v skladu s standardom EN 50131
Vozlišče Ajax
Centralna enota s povezavo GSM in Ethernet. Omogoča povezavo do 100 naprav in skupni dostop do 50 uporabnikov.
Ajax FireProtect
Profesionalni javljalnik požara z dvofaznim preverjanjem. Alarm se sproži, ko se temperatura v 30 minutah dvigne za 30 °C.
Ajax LeaksProtect
Brezžični detektor uhajanja vode. Z občutljivimi kontakti na spodnji strani takoj zazna prisotnost vode.
Gumb Ajax
Gumb SOS za hiter klic na pomoč. Ob pritisku se vsem uporabnikom pošlje obvestilo.
Pametna aplikacija Ajax
Omogoča enostavno konfiguracijo in nadzor vseh naprav v kompletu. Na voljo na platformah Android, iOS, Windows 7 (in višjih) in macOS.
Enostavna namestitev
Zaradi edinstvenega nosilca SmartBracket in vnaprej nameščenih baterij je namestitev komponent Ajax izjemno preprosta in hitra.
Vsebina paketa
- 1x vozlišče Ajax Hub - osrednja krmilna enota
- 1x Ajax FireProtect - brezžični senzor požara in dima
- 1x Ajax LeaksProtect - brezžični senzor vode
- 1x gumb Ajax - brezžični SOS gumb
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.