iGET HOME X1

- 7%

simbolična fotografija

iGET HOME X1
iGET HOME X1
iGET HOME X1
iGET HOME X1
številka artikla
3436435
OEM
X1
Proizvajalec
iGET
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 3 kos, 13.5.2024 že pri vas

64,09 €

59,66 €

48,90 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 57,89 €
Na zalogi 3 kos, 13.5.2024 že pri vas

59,66 €

64,09 €

48,90 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET HOME X1: Pametna varnost za vaš dom

Koda izdelka: 8594177653029

Opis

iGET HOME X1 je inteligenten brezžični varnostni sistem. Idealen je za varovanje hiš, stanovanj, hišic, pisarn, garaž, trgovin, skladišč in drugih stavb.

Enostavna namestitev in upravljanje

Sistem omogoča enostavno namestitev in upravljanje. Večina senzorjev se napaja z baterijami z življenjsko dobo do 2 leti. Glavna enota se napaja iz omrežja 230 V in ima lastno rezervno baterijo.

Brezžični prenos

Senzorji so z glavno enoto povezani prek brezžičnega prenosa pri frekvenci 433 MHz. Doseg do glavne enote je do 100 m.

Velik nabor dodatne opreme

Sistem je združljiv z drugimi izdelki z oznako iGET HOME in senzorji iz serije iGET SECURITY Pxx.

Nadzor

Vklop in izklop alarma je hiter in enostaven, in sicer z brezžičnim ključem ali mobilno aplikacijo.

Inteligentno upravljanje doma

Z vtičnicami daljinskega upravljalnika iGET HOME Power 1/2 USB/4 USB lahko upravljate na primer razsvetljavo, ogrevanje ali klimatizacijo.

Kamere IP

Mogoče je nastaviti funkcije, kako naj se kamere obnašajo pri različnih alarmnih akcijah HOME Alarm X1.

Način komunikacije alarma z aplikacijo/telefonom

Alarm iGET HOME X1 je povezan z internetom in samodejno komunicira s strežnikom. Alarm HOME X1 je lahko povezan z internetom prek povezave Wi-Fi.

Številni uporabniški računi

Aplikacija iGET HOME vsebuje dve ravni uporabniških računov. Najvišji je "Administrator", ki izvaja vse nastavitve in nadzor. Naslednji je "Uporabnik" - ta lahko upravlja alarm, vendar ne izvaja nastavitev.

Hitro delite nastavitve in ustvarite račun

Če želi skrbnik dodati več uporabnikov, je to zelo enostavno. Preprosto namestite aplikacijo "iGET HOME" na drug mobilni telefon in potrdite souporabo nadzora nad domom.

Informacije o odklopu napajanja glavne plošče

Ko je glavno napajanje alarma odklopljeno ali priključeno, aplikacija o tem takoj obvesti uporabnika. Ko je odklopljen, deluje z vgrajeno rezervno baterijo.

Samodejna posodobitev vdelane programske opreme v glavni enoti

Glavna enota samodejno preveri razpoložljivost najnovejše vdelane programske opreme na strežniku in jo namesti samodejno ali po potrditvi uporabnika.

Glavni parametri:

  • Inteligentni brezžični varnostni sistem z internetno povezavo Wi-Fi.
  • Ista aplikacija upravlja tudi notranje in zunanje kamere IP, krmiljene vtičnice, termoglavice, robotske sesalnike, razsvetljavo in drugo.
  • Aplikacija za splošno upravljanje in nastavitev sistema je na voljo za operacijska sistema Android in iOS ter je na voljo v češkem, slovaškem, poljskem, angleškem in madžarskem jeziku.
  • Elegantna zasnova v kombinaciji z enostavnim upravljanjem.
  • Alarm se aktivira in deaktivira s ključi in aplikacijo.
  • Glavna enota samodejno prenese in namesti najnovejše posodobitve vdelane programske opreme s strežnika.
  • Obveščanje o stanju/alarmu prek obvestil aplikacije.
  • Vključuje vgrajeno 100 dB notranjo sireno.
  • Vsebuje rezervno baterijo, zato je alarm še vedno popolnoma aktiven, tudi če je glavno napajanje prekinjeno.

Specifikacije centralne enote:

  • Napajanje: neposredno iz električnega omrežja 230 ~ 250 V AC
  • Velikost in teža: 80 x 80 x 75 mm, 105 g
  • Omrežna povezljivost: Wi-Fi 2,4 GHz b/g/n
  • Komunikacija senzorja: 433 MHz, doseg do 100 m v neoviranem okolju
  • Notranja baterija: 250 mAh lion, do 4 ure.

Vsebina paketa:

  • 1x HOME Alarm X1 - centralna alarmna enota
  • 1x P1v2 - brezžični senzor gibanja PIR
  • 2x P4v2 - brezžični magnetni senzor
  • 1x P5 - daljinski upravljalnik (ključ)
  • 1x opozorilna nalepka iGET ALARM.

Druga združljiva dodatna oprema z alarmom HOME Alarm X1:

  • iGET SECURITY P1v2 - brezžični senzor gibanja PIR
  • iGET SECURITY P4v2 - brezžični magnetni senzor za vrata/okna
  • iGET SECURITY P5 - daljinski upravljalnik/ključ
  • iGET SECURITY P6 - Senzor plina LPG, LNG, CNG
  • iGET SECURITY P7 - brezžični SOS gumb v sili
  • iGET SECURITY P9 - brezžični senzor vode
  • iGET SECURITY P10 - brezžični senzor vibracij
  • iGET SECURITY P14 - brezžični senzor dima
  • iGET SECURITY P17 - brezžični senzor gibanja PIR brez zaznavanja živali
  • iGET SECURITY P21 - brezžični magnetni senzor za železna vrata/varovala itd.
  • iGET HOME - vse druge naprave, ki delujejo v isti aplikaciji, kot so krmiljene vtičnice, kamere, kompleti kamer, krmilniki, razsvetljava, termoglavice in drugo...

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.