Slušalke ASUS ROG FUSION II 300, USB, RGB, črne
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
ROG Fusion II 300
Igralne slušalke RGB z visoko ločljivostjo ESS 9280 Quad DAC™, globokimi basi in potopnim prostorskim zvokom 7.1, mikrofoni AI Beamforming s funkcijo AI Noise Cancelation, združljive z računalniki, PlayStation 5 in Nintendo Switch™.
- ESS 9280 visoke ločljivosti s tehnologijo Quad DAC™ za realističen in neprimerljiv zvok pri igrah
- Virtualni prostorski zvok 7.1 s 50 mm zvočniki ASUS Essence zagotavlja močne nizke tone in poglobljen zvok v resničnem življenju
- Mikrofoni z umetno inteligenco za oblikovanje snopa z umetno inteligenco za odpravljanje šumov za kristalno čisto glasovno komunikacijo v igri
- Različne možnosti prilagajanja s prednastavljenimi svetlobnimi učinki in več kot 16,8 milijona večbarvnih svetil RGB
- Udobna in lahka zasnova z ergonomskimi ušesnimi blazinicami za popolno prileganje
- Priključka USB-C in USB-A za združljivost z računalniki PC, Mac, PlayStation, Nintendo Switch™ in mobilnimi napravami.
Scenarij uporabe
Igralništvo
Vmesnik
Ožičeni
Priključek
USB-A
USB-C
Podporna platforma
RAČUNALNIK
MAC
PlayStation 4
PlayStation 5
Nintendo Switch
iPad
Material voznika
neodimov magnet
Velikost voznika
50 mm
Impedanca slušalk
32 Ohm
Slušalke Frekvenčni odziv
20 ~ 40000 Hz
Vzorec zajemanja mikrofona
Vsesmerni
Občutljivost mikrofona
-37 dB
Frekvenčni odziv mikrofona
100 ~ 10000 Hz
Mikrofon z umetno inteligenco za odpravljanje šumov
Da
Hi-Fi DAC
ESS 9280
Hi-Fi ojačevalnik
ESS 9280
Kanal
Virtualno 7.1
Razsvetljava
RGB
Aura Sync
Da
Zložljivost
Da
Teža
310 g
Dodatna ušesna blazina
Da
Barva
Črna
Kabel
Kabel USB-C: 2 m;
Dodatki
Uporabniški priročnik
ROG Hybridna ušesna blazina
Adapter USB-C na USB-A
Opomba
Podpira osebne računalnike, PS4, PS5 z uporabo priloženega adapterja USB-C na USB 2.0
**Podpira iPad Pro s povezavo USB-C (samo zvok)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.