Slušalke ASUS ROG FUSION II 500, USB, RGB, črne
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Slušalke ASUS ROG FUSION II 500
Igralne slušalke RGB z visoko ločljivostjo ESS 9280 Quad DAC™, globokimi basi in potopnim virtualnim prostorskim zvokom 7.1.
Osupljiv zvok
50 mm gonilniki ASUS Essence zagotavljajo močne nizke tone in pristen zvok.
Mikrofoni ROG AI
Mikrofoni z umetno inteligenco za oblikovanje snopa z umetno inteligenco za odpravljanje šumov za kristalno čisto glasovno komunikacijo v igri.
Nadzor glasnosti klepeta v igri
Enostavno uravnoteženje zvoka v igri in komunikacije v igri.
Personalizacija
Različne nastavitve, prednastavljeni svetlobni učinki in večbarvna osvetlitev RGB z več kot 16,8 milijona barv.
Comfort
Udobna in lahka zasnova z ergonomskimi ušesnimi nastavki za popolno prileganje.
Priključki
3,5 mm, priključki USB-C in USB-A za združljivost z računalniki PC, Mac, PlayStation, Nintendo Switch™, Xbox in mobilnimi napravami.
Specifikacije
- Vrsta: kabelski priključek
- Priključki: USB-A, USB-C, 3,5 mm
- Podprte platforme: PC, MAC, PlayStation 4, PlayStation 5, Nintendo Switch, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S, iPad
- Material pretvornika: Material: neodimski magnet
- Velikost pretvornika: 50 mm
- Impedanca slušalk: 32 Ohm
- Frekvenčni odziv slušalk: 20 ~ 40.000 Hz
- Značilnosti mikrofona: Večsmerni
- Občutljivost mikrofona: -37 dB
- Frekvenčni odziv mikrofona: 100 ~ 10000 Hz
- Odpravljanje šumov iz mikrofona z umetno inteligenco: Da
- Hi-Fi DAC: ESS 9280
- Hi-Fi ojačevalnik: ESS 9280
- Kanali: 7.1
- Razsvetljava: RGB
- Aura Sync: Da
- Zložljivo: da
- Teža: 310 g
- Priložene so nadomestne slušalke: da
- Barva: črna
- Kabel: Kabel USB-C: 1,5 m; kabel 3,5 mm: 1,5 m
Dodatki
Uporabniški priročnik, ROG Hybrid ušesne blazinice, 3,5-milimetrski kabel, kabel USB-C, adapter iz USB-C v USB-A.
Opomba
S priloženim adapterjem USB-C na USB 2.0 podpira osebne računalnike, PS4 in PS5. Podpira iPad Pro s priključkom USB-C (samo zvok).
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.