Slušalke LAMAX Tips1 z ušesnimi čepki - turkizna
18,87 €
15,41 €
12,63 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LAMAX Tips1 - Slušalke za aktivne ljudi
Sodobne brezžične slušalke LAMAX Tips1 so namenjene ljudem, ki radi poslušajo glasbo na poti, na zabavah ali med športom. S tehnologijo Bluetooth 4.2 in baterijo, ki zdrži do 5 ur, zagotavljajo stalen pretok vašega najljubšega seznama predvajanja.
Seznam predvajanja na dosegu roke
Uživajte v svoji glasbeni zbirki v celoti. Predvajalnik LAMAX Tips1 z lahkoto obvlada vse zvrsti glasbe. Krmilniki so nameščeni neposredno na slušalkah, zato lahko telefon pustite v žepu.
Lahko sledi vašemu tempu
Izjemno lahka zasnova modela LAMAX Tips1 je idealna za šport in celodnevno nošenje. Na voljo so v treh različnih velikostih ušesnih čepkov, zato vam ni treba skrbeti, da vam ne bi ustrezali.
Tehnologija vam je na voljo
LAMAX Tips1 povežite z vsemi napravami. Z večtočkovno tehnologijo lahko predvajate skladbe iz dveh naprav brez dodatnega seznanjanja. Naprave lahko napolnite v uri in pol.
Bluetooth 4.2
Različica 4.2 prinaša izboljšave za vsakodnevno poslušanje. Doseg 10 metrov, visoka stabilnost in visoka hitrost prenosa.
Popolnoma uravnotežen zvok
Nizki, srednji in visoki toni so usklajeni. Nastavite jih lahko z izenačevalnikom.
Nadzor na dosegu roke
Ustavite, predvajajte, sprejmite klic - vse to lahko storite neposredno z upravljalnimi elementi na slušalkah.
2 napravi hkrati
Z večtočkovnim seznanjanjem lahko hkrati povežete dve napravi.
Ultralahko telo
Slušalke tehtajo le 10 gramov, zato jih v ušesih sploh ne boste čutili.
Handsfree
S kakovostnim mikrofonom boste slišali glasno in jasno.
3 velikosti čepov
V paketu najdete 3 velikosti čepov za popolno prileganje.
5 ur z baterijsko svetilko
Vtiči lahko igrajo 5 ur in so pripravljeni v uri in pol.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.