SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
1 032,80 €
846,56 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SAMSUNG Galaxy Tab S9 WiFi Bež
Model: SM-X710NZEEEUE
EAN: 8806095071626
Operacijski sistem
Uporabniški vmesnik One UI 5.1 na podlagi sistema Android 13
Procesor
Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
Spomin
RAM: 12 GB
Pomnilnik: 256 GB
Podpora za kartice MicroSD do 1 TB
Prikaz
11" diagonala
Dinamična ločljivost WQXGA 2560×1600 AMOLED 2x
Natančnost zaslona 275 PPI
Svetlost 420 nitov
Hitrost osveževanja 120 Hz
Fotoaparat
Sprednja kamera 12 MP Zelo širok kot
Zadnja kamera s 13 MP
Povezljivost
Wi-Fi, Bluetooth 5.3, USB-C
Varnost
Senzor prstnih odtisov v zaslonu
Vodotesnost IP68
Posebne značilnosti
Podpora za pisalo S Pen
Štiri zvočniki AKG
Navigacija
GPS / GLONASS / BDS / GALILEO
Baterije
Kapaciteta baterije 8 400 mAh
Podpira superhitro 45W polnjenje
Dimenzije in teža
Dimenzije 165,8 × 254,3 × 5,9 mm
Teža 498 g
Barva
Bež
V paketu
- Tablični računalnik
- Pisalo S
- Kratek priročnik za začetek uporabe
- Igla za kartico SIM
- Podatkovni kabel USB-C (1,8 m)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.