SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG

simbolična fotografija

SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
SM-X710 Tab S9 256GB 11 WiFi Bg SAMSUNG
številka artikla
745022813
Proizvajalec
SAMSUNG
Točke zvestobe: 51
0 ocen
Na zalogi 20 kos, 14.5.2024 že pri vas

1 032,80 €

846,56 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 998,75 €
Na zalogi 20 kos, 14.5.2024 že pri vas

1 032,80 €

846,56 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SAMSUNG Galaxy Tab S9 WiFi Bež

Model: SM-X710NZEEEUE

EAN: 8806095071626

Operacijski sistem

Uporabniški vmesnik One UI 5.1 na podlagi sistema Android 13

Procesor

Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2

Spomin

RAM: 12 GB

Pomnilnik: 256 GB

Podpora za kartice MicroSD do 1 TB

Prikaz

11" diagonala

Dinamična ločljivost WQXGA 2560×1600 AMOLED 2x

Natančnost zaslona 275 PPI

Svetlost 420 nitov

Hitrost osveževanja 120 Hz

Fotoaparat

Sprednja kamera 12 MP Zelo širok kot

Zadnja kamera s 13 MP

Povezljivost

Wi-Fi, Bluetooth 5.3, USB-C

Varnost

Senzor prstnih odtisov v zaslonu

Vodotesnost IP68

Posebne značilnosti

Podpora za pisalo S Pen

Štiri zvočniki AKG

Navigacija

GPS / GLONASS / BDS / GALILEO

Baterije

Kapaciteta baterije 8 400 mAh

Podpira superhitro 45W polnjenje

Dimenzije in teža

Dimenzije 165,8 × 254,3 × 5,9 mm

Teža 498 g

Barva

Bež

V paketu

  • Tablični računalnik
  • Pisalo S
  • Kratek priročnik za začetek uporabe
  • Igla za kartico SIM
  • Podatkovni kabel USB-C (1,8 m)

Parametri

Webkamera
Podpora WIN11
Znamka
Barva
Globina
Teža
Višina
Diagonala zaslona
Zaslon
Komunikacija
Notranji pomnilnik
Konektorji
Operacijski spomin
Podpora spominske kartice

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.