SRM 1500WH kuhalnik riža SENCOR - Rabljeno

- 10%

simbolična fotografija

SRM 1500WH kuhalnik riža SENCOR - Rabljeno
SRM 1500WH kuhalnik riža SENCOR - Rabljeno
SRM 1500WH kuhalnik riža SENCOR - Rabljeno
SRM 1500WH kuhalnik riža SENCOR - Rabljeno
SRM 1500WH kuhalnik riža SENCOR - Rabljeno
SRM 1500WH kuhalnik riža SENCOR - Rabljeno
SRM 1500WH kuhalnik riža SENCOR - Rabljeno
SRM 1500WH kuhalnik riža SENCOR - Rabljeno
SRM 1500WH kuhalnik riža SENCOR - Rabljeno
številka artikla
POZ1-740030198
Proizvajalec
SENCOR
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Rabljeno Preverjeno, popolnoma delujoče s polno garancijo
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Kupiti novo za 27,88 €

Kupiti

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

SENCOR SRM 1500WH Kuhalnik za riž

Prostornina: 1,5 l (za 1200 g riža)

Moč: 500 W

Dimenzije: 302 x 260 x 245 mm

Teža: 1,75 kg

Napetost in frekvenca: 220-240 V, 50/60 Hz

Opis

SRM 1500WH je poseben rižnik priznane blagovne znamke SENCOR.

Deluje po načelu zdravega parjenja in je primeren za pripravo vseh vrst riža, tudi riža za suši.

Po kuhanju samodejno preklopi na funkcijo "Keep Warm", ki riž ohranja topel do 6 ur.

Varnost in funkcionalnost

Rižnik je opremljen s trojno varnostno ključavnico.

  • Zaščita pred pregrevanjem
  • Zaščita pred vrelo vodo
  • Samodejni izklop po kuhanju riža

Stekleni pokrov ima odprtino za uhajanje odvečne pare in ročaja na obeh straneh za lažje prenašanje.

Enostavno vzdrževanje

Za lažje čiščenje je opremljen z odstranljivo notranjo posodo s površino, ki se ne prijema.

Priložena dodatna oprema vključuje posebno lopatico za riž ter merico za riž in vodo.

Kontrolne lučke označujejo delovanje in vzdrževanje temperature.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.