SRV 9550BK robotski sesalnik SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Robotski sesalnik SENCOR SRV 9550BK
SENCOR SRV 9550BK je opremljen s ciklonskim filtrirnim sistemom SUPER CYCLONE z vakuumom 8.000 Pa za največjo učinkovitost.
Natančna laserska navigacija
Robotski sesalnik SENCOR SRV 9550BK je opremljen z natančno lasersko navigacijo LIDAR za popolno čiščenje.
Premium baterija
LG-jeva litij-ionska baterija s kapaciteto 6400 mAh zagotavlja do 200 minut čiščenja z enim polnjenjem.
Učinkovito čiščenje
SENCOR SRV 9550BK ponuja učinkovito aktivno čiščenje med sesanjem za popolno čistočo.
Kartiranje več nadstropij
Robotski sesalnik SENCOR SRV 9550BK lahko s funkcijo večopravilnega kartiranja kartira do 5 različnih nadstropij.
Nastavitve za vsako sobo
S funkcijo za več prostorov lahko nastavite optimalno čiščenje za vsak prostor posebej.
Štirje načini čiščenja
SENCOR SRV 9550BK ponuja štiri načine čiščenja za različne potrebe.
Wifi 2,4 GHz / 5 GHz
Robotski sesalnik SENCOR SRV 9550BK je opremljen z 2,4 GHz / 5 GHz Wifi za enostavno upravljanje.
Učinkovitost na vseh površinah
SENCOR SRV 9550BK je idealen za čiščenje preprog, plavajočih tal, parketa, linoleja, ploščic itd.
Infrardeči senzorji
Infrardeči sprednji senzorji ščitijo robotski sesalnik SENCOR SRV 9550BK pred udarci in padci po stopnicah.
Motor BLDC
65 W motor BLDC zagotavlja visoko zmogljivost, tiho delovanje in dolgo življenjsko dobo.
SENCOR NAV. 18,0
SENCOR NAV. 18.0 je vodilni sistem za popolno orientacijo v prostoru.
Funkcija "MOP"
SENCOR SRV 9550BK ponuja možnost mokrega brisanja hkrati s sesanjem za popolno čistočo.
Sesalni sistem s tremi rotacijskimi krtačami
SENCOR SRV 9550BK je opremljen s sesalnim sistemom s tremi rotacijskimi krtačami za popolno čiščenje.
Široka paleta senzorjev
SENCOR SRV 9550BK je opremljen s številnimi senzorji za popolno orientacijo in varnost.
Dve posodi za prah
SENCOR SRV 9550BK je opremljen z dvema posodama za prah za suho sesanje in krpanje.
Bogate funkcije aplikacije
SENCOR SRV 9550BK ponuja aplikacijo z veliko funkcijami za enostavno in priročno upravljanje.
Delovni časi
SENCOR SRV 9550BK z enim polnjenjem baterije deluje do 200 minut.
Upravljanje prek sistema ALEXA / GOOGLE HOME
SENCOR SRV 9550BK lahko upravljate prek sistema ALEXA / GOOGLE HOME, kar vam zagotavlja največje udobje.
Podstavek za polnjenje in baterija
Vključena sta polnilna baza in litij-ionska baterija s kapaciteto 6.400 mAh.
Premagovanje ovir
SENCOR SRV 9550BK lahko prečka pragove vrat do višine 1,8 cm.
Hrup
Raven hrupa aparata SENCOR SRV 9550BK je ...
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.