STM 6352BL Kuhinjski robot SENCOR
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
STM 6352BL Kuhinjski robot SENCOR
Zmogljiv in vzdržljiv
STM 6352BL je opremljen z izjemno močnim 1.000W motorjem s 6-letno garancijo. Njegovo ohišje je robustno, v celoti kovinsko s kovinskimi zobniki.
Inteligentno in spremenljivo
Kuhinjski robot ima tri izhode in uporablja tehnologijo Sencor Smart Power & Energy za optimalno hitrost. Hitrost je mogoče nadzorovati s počasnim zagonom in 8 hitrostmi. Na voljo je tudi pulzna funkcija.
Praktično in jasno
Robot je opremljen z LED-osvetlitvijo posode za mešanje. Njegova 4,5-litrska posoda iz nerjavečega jekla ima merilno skalo in je opremljena s prozornim pokrovom z odprtino za polnjenje za enostavno dodajanje sestavin med mešanjem. Posodi je priložen tudi plastični pokrov za shranjevanje.
Učinkovito in popolno
STM 6352BL uporablja planetarni sistem gnetenja, mešanja in stepanja, ki zagotavlja, da se vsebina v posodi premeša brez ostankov. Nastavki se vrtijo okoli svoje osi in hkrati okoli osi menjalnika, kar omogoča obdelavo 100 % vsebine posode in zagotavlja popolno mešanje sestavin.
Hitro in varno
Robot je opremljen s sistemom bajonetnih nastavkov za hitro montažo in zamenjavo. V zgornjem položaju nihajne roke ima zaklep za največjo varnost.
Vsestranski in večnamenski
STM 6352BL vključuje 1,5-litrski stekleni mešalnik in mlinček za meso za grobo in fino mletje. Na voljo so 3 nastavki za gnetenje, stepanje in rahlo testo - kavelj za gnetenje, metlica za mešanje v obliki črke A in balonska metlica za stepanje. Robot je opremljen tudi s posebno metlico za gnetenje FLEXI, ki je primerna za fino testo.
Dodatne funkcije
Robotu sta priložena nastavek za pripravo klobas in rezalnik za piškote. STM 6352BL lahko stepe do 8 beljakov.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.