SVC 8505TI 4AAAA EcoPower sesalnik SENCOR
166,58 €
136,54 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Sesalnik z vrečko
Complete Care s pripomočki za najboljši rezultat pri čiščenju doma, hišnih ljubljenčkov ali
avtomobili
Filter Clean Air HEPA H13 zagotavlja vrhunsko filtriranje, primerno za alergike
4AAAA ECO Power za popolno sesanje vseh površin
Tehnologija Extreme Silence 70 dB(A) za izjemno tiho sesanje
Razred energijske učinkovitosti: A
Razred učinkovitosti sesanja za preproge: A
Razred učinkovitosti sesanja za trda tla: A
Razred emisij prahu sesalnika: A
Kovinska teleskopska cev XXL podaljšane dolžine z enostavno nastavitvijo ergonomske delovne višine
Vhodni mikrofilter, ki ga je mogoče prati
Termostat (toplotna varovalka) za preprečevanje pregrevanja motorja
Mehka kolesa za zaščito talne površine in tiho gibanje sesalnika
Vodoravni in navpični parkirni položaj za talno šobo za lažje shranjevanje ali prekinitve med sesanjem
Pokritost 380 m2 za manj menjav električnih vtičnic
Akcijski radij 11 m (dolžina kabla 8 m)
Samodejno navijanje kabla
Elektronski nadzor sesalne moči
Vhodna moč 700 W
Indikator napolnjenosti vrečke za prah
Univerzalna talna šoba z raztegljivo krtačo
Dodatki, vgrajeni v ohišje sesalnika: šoba za ščipanje, šoba za krtačo
Priložena dodatna oprema: kombinirana talna šoba, turbo krtača, mini turbo krtača, šoba za trda tla, dolga
fleksibilna šoba za čiščenje špranj, šoba za krtače, šoba za čiščenje špranj
3 l sintetična vrečka za prah za boljše filtriranje in higienično odstranjevanje prahu
Dimenzije (dolžina x širina x višina): 460 × 306 × 255 mm
Teža: 6,2 kg
700W ECO motor
Nadomestne vrečke in filtri:
8590669222551 SVX 019HF filterski komplet za SVC 85x SENCOR
8590669225705 Vrečke SVC 60XX/85XX/93XXXX (5 kosov)
8590669237791 Vrečke SVC 60/85/93 (10 kosov) usnje (5)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.