T-Rex 2 Astro Black & Gold AMAZFIT

simbolična fotografija

T-Rex 2 Astro Black & Gold AMAZFIT
T-Rex 2 Astro Black & Gold AMAZFIT
T-Rex 2 Astro Black & Gold AMAZFIT
T-Rex 2 Astro Black & Gold AMAZFIT
T-Rex 2 Astro Black & Gold AMAZFIT
T-Rex 2 Astro Black & Gold AMAZFIT
T-Rex 2 Astro Black & Gold AMAZFIT
T-Rex 2 Astro Black & Gold AMAZFIT
številka artikla
730021545
Proizvajalec
AMAZFIT
Točke zvestobe: 11
0 ocen
Na zalogi 4 kos, 20.5.2024 že pri vas

232,97 €

190,96 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 229,41 €
Na zalogi 4 kos, 20.5.2024 že pri vas

232,97 €

190,96 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Amazfit T-Rex 2 Astro Black & Gold

Vzdržljive ure za pustolovce

Amazfit T-Rex 2 je vzdržljiva pametna ura za vse avanturiste. Zasnovana je tako, da zdrži najtežje pogoje, zato je idealna za navdušence in športnike na prostem.

Trajnost in oblikovanje

Opravili so 15 vojaških testov, zato so kos vročim puščavam, vlažnim deževnim gozdovom in polarnim ledenim pokrovom. Poleg tega njihova trdna oblika z izrazitimi koti daje uri robusten videz.

Zaslon in upravljalni elementi

Velik 1,39-palčni zaslon AMOLED z ločljivostjo 454 x 454 px je svetel in jasen. Za upravljanje se uporabljajo zaslon na dotik in štirje gumbi.

Vzdržljivost in odpornost na vodo

Baterija z zmogljivostjo 500 mAh omogoča do 24 dni običajne uporabe z enim polnjenjem. Ura je tudi vodoodporna do globine 100 metrov (10 ATM).

Postavitev in navigacija

Dvopasovno in 5-satelitsko določanje položaja (GPS, GLONASS, BDS, Galileo, QZSS) zagotavlja natančno določanje položaja. Uvoz poti v realnem času in navigacijske funkcije vam pomagajo priti tja, kamor morate.

Športne in zdravstvene funkcije

Amazfit T-Rex 2 ponuja več kot 15 fitnes vadb s samodejnim prepoznavanjem gibanja in več kot 150 vgrajenih športnih načinov. Z biometričnim senzorjem lahko spremljate kisik v krvi in druge zdravstvene parametre.

Vsebina paketa

  • Pametne ure
  • Standardni trak
  • Magnetna podlaga za polnjenje
  • Navodila za uporabo

Parametri

Vrsta blaga
GPS
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Zaslon
Komunikacija
Možnost telefoniranja
Življenjska doba baterije (število dni)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.