T-Rex 2 Ember Black AMAZFIT

simbolična fotografija

T-Rex 2 Ember Black AMAZFIT
T-Rex 2 Ember Black AMAZFIT
T-Rex 2 Ember Black AMAZFIT
številka artikla
730021544
Proizvajalec
AMAZFIT
Točke zvestobe: 13
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Amazfit T-Rex 2 Ember Black

Vzdržljiva ura za težke razmere

Amazfit T-Rex 2 Ember Black je pametna ura, ki bo premagala tudi najtežje pogoje. S 15 vojaškimi certifikati MIL-STD-810G je pripravljena na vse, od vročih puščav do vlažnih deževnih gozdov in polarnih ledenih pokrovov.

Tehnične specifikacije

Zaslon: 1,39-palčni zaslon AMOLED z ločljivostjo 454 × 454 in svetlostjo 326 ppi. Zaslon je zaščiten s kaljenim steklom s prevleko proti prstnim odtisom.

Operacijski sistem: Zepp OS

Povezljivost: Bluetooth 5.0 BLE

Določanje položaja: GPS, GLONASS, BDS, Galileo, QZSS

Odpornost na vodo: 10 ATM

Podprte naprave: Android 7.0 in novejši, iOS 12.0 in novejši

Oblikovanje in materiali

Materiali: Telo ure je narejeno iz plastike, trak je silikonski.

Barva: Ember Black

Dimenzije: 47,1 × 47,1 × 13,65 mm

Teža: 66,5 g

Življenjska doba baterije

Kapaciteta baterije: 500 mAh

Čas polnjenja: približno 2 uri

Običajna uporaba: do 24 dni

Način varčevanja z baterijo: do 45 dni

Intenzivna uporaba: do 10 dni

Natančen način GPS: do 26 ur

Senzorji in funkcije

Senzorji: BioTracker 3.0, biometrični senzor PPG (podpora za kisik v krvi, 6PD 2LED, infrardeče zaznavanje namestitve), senzor pospeška, žiroskopski senzor, geomagnetni senzor, senzor zračnega tlaka, senzor okoliške svetlobe.

Lastnosti: uvoz poti in navigacija v realnem času, vojaška vzdržljivost, izjemno dolga življenjska doba baterije, vodoodpornost 10 ATM.

Vsebina paketa

  • Pametna ura Amazfit T-Rex 2 Ember Black
  • Standardni trak
  • Magnetna podlaga za polnjenje
  • Navodila za uporabo

Parametri

Vrsta blaga
GPS
Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Zaslon
Komunikacija
Možnost telefoniranja
Življenjska doba baterije (število dni)

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.