Tablete za pomivalni stroj Jar Professional Vse v enem 115 kosov

- 5%

simbolična fotografija

Tablete za pomivalni stroj Jar Professional Vse v enem 115 kosov
številka artikla
511300770
OEM
PG200029
Proizvajalec
Jar
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Kapsule Jar Professional za pomivalni stroj pomagajo odstraniti tudi zasušeno maščobo. Primerne so tudi za uporabo v profesionalnih pomivalnih strojih s kratkimi cikli pomivanja (1-5 min). Raztopijo se 2-krat hitreje kot običajne trdne tablete. Površinsko aktivne snovi poskrbijo za popolno odstranjevanje ostankov hrane in maščobe s posode ter jih zaklenejo v vodi, tako da se ne morejo ponovno nalagati na jedilni pribor, krožnike in steklo. Primeren tudi za pomivalne stroje za steklo. Učinkovito pri vseh stopnjah trdote vode.
Poskrbite, da srebro ne pride v stik z nerjavnim jeklom. Starinskega, ročno poslikanega porcelana ali svinčenega kristala ne pomivajte v pomivalnem stroju.

Opozorilo:
GHS05 - Jedke in jedke snovi
H318 Povzroča resne poškodbe oči.
P101 Če je potrebna zdravniška pomoč, imejte pri roki embalažo ali etiketo izdelka.
P102 Hraniti zunaj dosega otrok.
P280 Nosite zaščitne rokavice/zaščitna oblačila/očala/obrazni ščitnik.
P301 P330 P331 PRI zaužitju: Izperite usta. NE povzročajte bruhanja.
P305 P351 P338 PRI POŠKODBI OČI: Nekaj minut nežno izpirati z vodo. Odstranite kontaktne leče, če so na mestu in če jih je mogoče zlahka odstraniti. Nadaljujte z izpiranjem.
P310 Takoj pokličite TOXIKOLOŠKI INFORMACIJSKI CENTER/zdravnika/ tel. 224 919 293 ali 224 915 402 (24 ur na dan)

Sestavine:
5-15 % neionske površinsko aktivne snovi, belilna sredstva na osnovi kisika, <5 % fosfonati, polikarboksilati, encimi, parfumi, citronelol, limonen, linalool.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Vsebina
Vonj

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.