TCL 20R 5G Lazuritno modra TCL
210,13 €
112,61 €
92,30 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
TCL 20R 5G Lazuritno modra
Splošni opis
Mobilni telefon TCL 20R 5G v elegantni modri barvi Lazurite Blue prinaša novo raven hitrosti in gladkosti s podporo 5G in osemjedrnim procesorjem Mediatek MT6833.
Prikaz
Telefon je opremljen s 6,52-palčnim zaslonom V-notch HD z ločljivostjo 720x1600 slikovnih pik, ki zagotavlja visoko kakovost slike in udoben prikaz vsebine.
Procesor in pomnilnik
Za nemoteno delovanje telefona skrbi osemjedrni procesor Mediatek MT6833 s frekvenco 2x A76 2,2 GHz in 6x A55 2,0 GHz. Telefon je opremljen s 4 GB pomnilnika RAM in 64 GB notranjega pomnilnika, ki ga je mogoče razširiti s pomnilniško kartico do 1 TB.
Fotoaparat
Telefon je opremljen s sprednjo kamero 8 MP in trojno zadnjo kamero 13 2 2 MP, ki omogoča snemanje visokokakovostnih fotografij in videoposnetkov.
Povezljivost in senzorji
- Podpora 5G
- Standard WiFi 802.11a/b/g/n/ac
- Različica Bluetooth 5.2
- NFC
- GPS, A-GPS, Glonass, Beidou, Galileo
- Senzor pospeška, svetlobni senzor, senzor bližine, senzor prstnih odtisov
- USB-C in 3,5-milimetrski zvočni priključek
Baterije
Telefon je opremljen z baterijo s kapaciteto 4500 mAh, ki zagotavlja dolgo delovanje z enim polnjenjem.
Vsebina paketa
Paket vsebuje telefon, polnilec (5V2A, 10W), kabel USB Type C 2.0 High Speed, orodje za SIM, kratek vodnik in varnostne informacije o izdelku.
Dimenzije in teža
Telefon ima mere 75x164,3x8,99 mm in tehta 185 g.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.