Tenda G0-5G-PoE - Gigabitni usmerjevalnik PoE , 5x RJ45, MultiWAN, 4x PoE 802.3af/at, 10/100/1000Mbps
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tenda G0-5G-PoE - Gigabitni usmerjevalnik PoE
Univerzalni usmerjevalnik s stikalom PoE in krmilnikom za dostopne točke Tenda.
Opis izdelka
G0-5G-PoE je idealen za namestitev manjših dostopnih točk in kamer PoE. Omogoča upravljanje do 16 dostopnih točk WiFi in samodejno nastavi začetna imena dostopnih točk glede na naslove Mac.
Gigabitna vrata in MultiWAN
Usmerjevalnik je opremljen s 5 gigabitnimi priključki (1x WAN, 1x LAN, 3x WAN/LAN) in funkcijo MultiWAN za popolno prepustnost in učinkovito upravljanje pasovne širine.
Centralizirano upravljanje
Centralizirano upravljanje dostopnih točk zagotavlja nemoteno delovanje celotnega sistema WiFi. Podpira standarde IEEE 802.11k/v/r Fast Roaming.
Napajanje PoE
G0-5G-PoE omogoča napajanje do 4 naprav 802.3af/at PoE s skupno močjo 55 W.
Varnost
Podpira več vrst varnosti in omogoča filtriranje naslovov MAC, VLAN za posamezne SSID z različno varnostjo in druge napredne omrežne funkcije.
Tehnični parametri
- Namestitev: namizje
- Dimenzije: 100 x 100 x 26 mm
- Največje število strank: 150
- Največje število sej: 4 000
- Največje število sočasnih sej: 42 000
- NAT (statični IP): 940 Mb/s/930 Mb/s
- NAT (DHCP) 941Mbps/932Mbps
- Nadzor dostopnih točk - 16 dostopnih točk
- VLAN: 4x
- Strojna oprema: CPU Dual Core, 1,0 GHz, RAM 128 MB, FLASH 16 MB
- Priključki: 5x Gigabit Ethernet (1x WAN, 1x LAN, 3x WAN/LAN)
- PoE: 802.3 af/at PoE , vrata LAN1 do LAN4, skupaj 55 W
- Gumbi: 1x Ponastavitev
Vsebina paketa
- 1x Tenda G0-5G-PoE
- 1x napajalnik 51V DC, 1,2A
- 1x priročnik za hitro namestitev (CZ, SK, PL)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.