Usmerjevalnik Xiaomi AC1200 EU

simbolična fotografija

Usmerjevalnik Xiaomi AC1200 EU
številka artikla
AG485295
OEM
38531
Proizvajalec
Xiaomi
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

46,38 €

38,02 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 44,92 €
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

46,38 €

38,02 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Usmerjevalnik Xiaomi AC1200 1200 Mbps Usmerjevalnik Xiaomi AC1200 z zmogljivo tehnologijo Wi-Fi 802.11ac ustvarja zanesljivo in zelo hitro omrežje. Dvojedrni procesor Poganja ga dvojedrni procesor s frekvenco 880 MHz, zato lahko sistem deluje veliko bolj gladko in stabilno pri povezovanju številnih naprav. Gigabitna vrata S tremi vgrajenimi gigabitnimi ethernetnimi priključki zagotavlja stabilno in hitro povezavo z vsemi vašimi najljubšimi žičnimi napravami, vključno z igralno konzolo, pametnim televizorjem in še veliko več. 4 zunanje antene 4 zunanje antene z napredno tehnologijo povezovanja vam omogočajo ohranjanje neverjetnih hitrosti tudi na velikih razdaljah. Do 128 naprav Pomnilnik RAM ima 128 MB, pomnilnik ROM pa 16 MB, kar pomeni, da lahko povežete do 128 naprav in postanete popolna izbira za pametni dom. Enostavna nastavitev Z aplikacijo Mi Home APP je povezovanje zelo priročno Specifikacije: Procesor MT7621AT MIPS dvojedrni 880 MHz ROM 16 MB RAM 128 MB Antena: 4 zunanje antene Brezžični standardi: IEEE 802.11a/b/g/n/ac, 802.3/3u Napajanje: 12V/1A 5 GHz do 867 Mb/s; 2,4 GHz do 300 Mb/s Vrata: 2 vhoda LAN 10/100/1000 Mb/s 1 vhod WAN 10/100/1000 Mb/s Kanal 2,4 GHz: 1,2,3,...,13 5GHz kanal: 36,40,44,48 Varnost brezžičnega omrežja: WPA-PSK/WPA2-PSK šifriranje

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.